Mercedes Træf NordFyn 6.-7. September 2024   Information - Tilmeldte biler

Se billeder & video og snik snak fra afholdte arrangementer og træf. Klik her

  1. Denne side bruger cookies. Ved af fortsætte med at bruge dette websted, accepterer du vores brug af cookies. Learn More.

Forkert olie fra Gørløse værksted i bagtøj ??

Emne i 'Bagtøj' startet af zolu, 18 Marts 2012.

  1. Bendix

    Bendix Well-Known Member

    Joined:
    22 Januar 2007
    Indlæg:
    4,465
    Likes Received:
    50
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Nordsjælland
    Ratings:
    +60 / 1
    Min bil::
    w124 E420
    Km:
    225
    Årgang:
    1994
    Bil nr. 2:
    A207 E250
    Bil nr. 2 Km:
    185
    Bil nr. 2 Årgang:
    2011
    Nu er der så ikke noget, der hedder Forbruger loven, det er vist Købeloven, du henviser til. Men her er der jo ikke tale om en reklamation jævnfør Købeloven, men en skade pga. fejlraparation. Her tror jeg ikke, afhjælpningen gør en forskel, da det er foretaget for at undgå yderligere skade.

    Udfordringen står i at bevise, at netop olien er skyld i skaden på bagtøjet, det er vist ikke bare lige.


    Bendix
     
  2. BRABUS

    BRABUS Well-Known Member

    Joined:
    30 Juni 2007
    Indlæg:
    9,440
    Likes Received:
    33
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Sjælland
    Ratings:
    +36 / 0
    Min bil::
    W124 BRABUS 3.6-24
    Km:
    188
    Årgang:
    1991
    Bil nr. 2:
    VW Lupo 1.2 3L
    Bil nr. 2 Km:
    150
    Bil nr. 2 Årgang:
    2005
    Ja det er lidt som at svare i øst når jeg kommentere noget i vest.

    i DIT tilfælde, så var løbet kørt den dag du fik en "anden" en den reklamations hæftende til at udbedre/afhjælpe dit problem = du kan på ingen måde rent "juridisk" vinde en sag om, at de skal udbedre det der er sket i DIT tilfælde.
    Den ret tabte du juridisk på det tidspunkt du kørte et andet sted hen. ;)

    Men rent moralsk og for fremtidige kunder, så JA. klart det har en interesse at få klarhed over hvad Mobil1 og Gørløse værkstedet har at sige og ikke mindst gøre hvis der er uenigheder :yes: :gr8:
    Og det vil jeg da også følge med interesse. 8)

    Nu kommenterede jeg også blot på borrings kommentar om at der kun var rettens vej i DIT tilfælde.
    og DET løb, har jeg sådan set rent juridisk ret i ER kørt ;)
    Og de har jo desværre meldt blankt ud at der ikke er den store moral, når du siger de afviser dig. :p
     
  3. Aasted

    Aasted New Member

    Joined:
    2 Januar 2010
    Indlæg:
    583
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Nordsjaelland
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    SOLGT w124 250TD
    Km:
    340
    Årgang:
    1989
    Bil nr. 2:
    Ford Focus 2,0 TDi
    Bil nr. 2 Km:
    12406
    Bil nr. 2 Årgang:
    2013
    Jeg tror det på juridisk hedder noget i retning af:

    Skadevolder skal selv have mulighed for at konstatere fejlen og eventuelt udbedre skaden.

    Som jeg skrev i mit første indlæg her, så er reglerne sådan og det er fornuftigt de er sådan.

    Ellers kunne vi jo komme og påstå hvad som helst til hinanden, og forlange erstatning. Den går ikke.

    Jeg ved godt at du syntes sagen er klar, for du har jo set det du har set.
    Problemet er at du ikke på en juridisk bindende måde kan dokumentere at det er rigtigt.

    Der er desuden ikke nogen som ved hvornår dit bagtøj under alle omstændigheder ville være begyndt at hyle.

    Man kan sige det sådan, at når man ejer en så gammel bil som vi gør, bærer vi selv en stor del af risikoen for at noget går i stykker. Det er stort set blot at betale ved kasse 1.

    Eneste undtagelse er hvis der er monteret et nyt komponent, som uden påvirkning fra andre gamle dele, går i stykker.
    Så vil der være garanti på komponentet.

    Altså hvis du havde fået monteret et nyt bagtøj indenfor de sidste par år.

    eller f. eks. hvis de nye bremseskiver knækker efter få tusind km. Eller den nye køler er utæt efter få måneder.

    Ligeledes ville værkstedet skulle give dig et nyt bagtøj, hvis det var en få år gammel bil, som begyndte at hyle uanset om der var hældt forkert olie på eller ej. Så er det noget med forventet levetid.

    Men det er der ikke noget der hedder på en så gammel bil som vores.

    Så kom jeg til at tænke på, om du fik en garanti periode da du købte den. Da jeg købte min hos en (anden) forhandler, fik jeg 3 mdr´s fuld garanti på alt hvad jeg fandt af fejl.
    Det var simpelt hen mit krav for at ville købe så gammel en bil. Og det var ikke småting jeg fandt i løbet af de 3 måneder. Nye dæmperkugler, ny aircondition køler, nye hjul, rust under sprinklerdunken for at nævne de store ting. Dertil en masse mindre ting.
    Alt blev udbedre uden et kny fra min trofaste forhandler. Han havde vist stadig gjort en god handel, tror jeg. Kostede mig 50 k og nu har jeg en velfungerende bil - med hylende bagtøj. Startede sidste år.

    Men hvad fik du af garanti og hvad gav du for bilen? Det handler jo også om hvad man kan forvente til prisen.
     
  4. BRABUS

    BRABUS Well-Known Member

    Joined:
    30 Juni 2007
    Indlæg:
    9,440
    Likes Received:
    33
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Sjælland
    Ratings:
    +36 / 0
    Min bil::
    W124 BRABUS 3.6-24
    Km:
    188
    Årgang:
    1991
    Bil nr. 2:
    VW Lupo 1.2 3L
    Bil nr. 2 Km:
    150
    Bil nr. 2 Årgang:
    2005
    Det har du ret i Bendix, det var købelovens bestemmerlser omkring forbrugerkøb jeg mente.

    Men selvom der er tale om en skade pga. fejl reparation, så er det jo stadig en reklamation du fremsætter i henhold til købeloven.
    Og her har det samme betydning med om man selv afhjælper et evt. problem der er opstået i forbindelse med reparation eller service.
    Man kunne jo bare lade bilen stå, man er jo ikke tvunget til at køre i den.
    Man kan hvis man mener man har ret, tage det offentlige og så kræve godgørelse for de "uhensigtsmessige omkostninger" man har haft i forbindelse med ikke at kunne bruge den pågældene bil.
    Og så kan man også sige at når der er hældt et aditiv i, som intet har med fejlen at gøre, så er der igen taget et tiltag der ikke havde været nødvendigt.
    Den er desværre tabt dér.

    Det er ikke for at lyde ond, men sådan er reglerne altså, og jeg synes da det vilel være spild af tid for medlemmet at begynde at køre det store skyts i front, når den er tabt på forhånd hvis det var den vej man valgte at gå. :p
     
  5. Aasted

    Aasted New Member

    Joined:
    2 Januar 2010
    Indlæg:
    583
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Nordsjaelland
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    SOLGT w124 250TD
    Km:
    340
    Årgang:
    1989
    Bil nr. 2:
    Ford Focus 2,0 TDi
    Bil nr. 2 Km:
    12406
    Bil nr. 2 Årgang:
    2013
    Nå, så fik vi vist skrevet lidt ind over hinanden. Men vi er jo enige. :)

    Desværre. :-(
     
  6. Bendix

    Bendix Well-Known Member

    Joined:
    22 Januar 2007
    Indlæg:
    4,465
    Likes Received:
    50
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Nordsjælland
    Ratings:
    +60 / 1
    Min bil::
    w124 E420
    Km:
    225
    Årgang:
    1994
    Bil nr. 2:
    A207 E250
    Bil nr. 2 Km:
    185
    Bil nr. 2 Årgang:
    2011
    Du er galt på den, Mick. Du må præcisere, hvordan du kan konkludere dette, det er jo ikke en købelovsreklamation, men Erstatningsansvarsloven vi skal have fat i.

    Har værkstedet benyttet en ikke godkendt olie, som så er skyld i, at bagtøjet er ødelagt, har de handlet culpøst og derved Ansvarspådragende.


    Bendix
     
  7. Bendix

    Bendix Well-Known Member

    Joined:
    22 Januar 2007
    Indlæg:
    4,465
    Likes Received:
    50
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Nordsjælland
    Ratings:
    +60 / 1
    Min bil::
    w124 E420
    Km:
    225
    Årgang:
    1994
    Bil nr. 2:
    A207 E250
    Bil nr. 2 Km:
    185
    Bil nr. 2 Årgang:
    2011
    Så hr. Aasted nu bliver det farligt. Køber du (privatperson = forbruger) en brugt bil hos en forhandler er der jævnfør Købeloven 2 års reklamationsret, de første 6 måneder har forhandlerne bevisbyrden - alderen på bilen er fuldstændig ligegyldig. Så har du ikke styr på dette, så giver jeg desværre ikke meget for dine andre konklusioner, sorry.

    Desværre afspejler det meget godt, hvad familien Danmark tror de ved om Købelov og Erstatningslov, desværre kender mange forhandlere heller ikke Købeloven og prøver at fraskrive sig denne, men man kan ikke stille en forbruger dårligere end Købeloven.

    Prøv at søge på nettet, og I vil finde masser af sider med kendte misforståelser om netop Købeloven.


    Bendix
     
  8. Nick

    Nick Active Member

    Joined:
    16 Oktober 2006
    Indlæg:
    1,517
    Likes Received:
    13
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Nordsjælland
    Ratings:
    +13 / 1
    Min bil::
    w124 3,6 Brabus
    Årgang:
    1992
    Bil nr. 2:
    Mercedes 500E
    Bil nr. 2 Årgang:
    1991
    Jeg har talt med værkstedet, og får (forhåbentligt idag) papirer fra Mobil angående denne olie.
    Jeg poster noget herinde, når jeg ved mere :)
     
  9. BRABUS

    BRABUS Well-Known Member

    Joined:
    30 Juni 2007
    Indlæg:
    9,440
    Likes Received:
    33
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Sjælland
    Ratings:
    +36 / 0
    Min bil::
    W124 BRABUS 3.6-24
    Km:
    188
    Årgang:
    1991
    Bil nr. 2:
    VW Lupo 1.2 3L
    Bil nr. 2 Km:
    150
    Bil nr. 2 Årgang:
    2005
    Ja precis 8)
    Og ja desværre for medlemmet her jo :(

    Men man kan jo håbe på at de vil tage emnet op omkring den olie de bruger er korrekt osv.
     
  10. BRABUS

    BRABUS Well-Known Member

    Joined:
    30 Juni 2007
    Indlæg:
    9,440
    Likes Received:
    33
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Sjælland
    Ratings:
    +36 / 0
    Min bil::
    W124 BRABUS 3.6-24
    Km:
    188
    Årgang:
    1991
    Bil nr. 2:
    VW Lupo 1.2 3L
    Bil nr. 2 Km:
    150
    Bil nr. 2 Årgang:
    2005
    Nja, du er nu heller ikek helt med på hvad der menes Brian.
    Der er visse ting man ikke kan sige er fejl og mangler på BRUGTE biler som NYE biler.
    Eks. kan man ikke forvente at sædevarmen virker på en 10 år gammel bil (afprøvet ved retten)
    Dette er i så fald ikke en fejl og mangel på en brugt ældre bil, men ville være det på en ny bil.
    Så du kan ikke trække det så groft op som at sige de 100% under samme tag hvad angår fejl og mangler som Åsted er inde på. ;)
     
  11. BRABUS

    BRABUS Well-Known Member

    Joined:
    30 Juni 2007
    Indlæg:
    9,440
    Likes Received:
    33
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Sjælland
    Ratings:
    +36 / 0
    Min bil::
    W124 BRABUS 3.6-24
    Km:
    188
    Årgang:
    1991
    Bil nr. 2:
    VW Lupo 1.2 3L
    Bil nr. 2 Km:
    150
    Bil nr. 2 Årgang:
    2005
    Om du køber en ydelse eller en genstand er vel det samme :|
    Der er stadigvæk tale om en reklamation vedrørrende en "købt ydelse"
    Hvis forhandleren har fået at vide den pågældene olie er korrekt, så har de jo handlet i god tro.
    Men lad os se hvad Nick finder frem til.
    Jeg håber kun det bedste for meldemmet her, men som du selv er inde på er der ikek mange der har styr på købeloven og særligt dens bestemmelser for et forbrugerkøb.

    Folk tror heller ikke at købeloven gælder hvis man laver en privat handel hvor der ikke er aftalt andet eller andre regler end de i købeloven gældene.

    Jeg er ret sikker på det jeg siger er korrekt, been there done than nemlig :p
    Der var nemlig tale om NETOP en reparation/udbedring/afhjæpning af mit problem med bussen ang. olieforbruget.
    Den var så HELDIGHVIS et udsag fra sælgeren selv om at jeg skulle prøve at gøre dette, ellers havde jeg ikke været berettiget til at klage over en mangel omkring dette.
    Den var helt oppe og vende ved advokater osv. så nej jeg kan ikke bevise hvad og hvorfor andet end at jeg selv har stået i NETOP den situation. ;) og her tror jeg altså mere på juristerne som endvidere ikke havde lavet andet end at have med bil sager at gøre de seneste 15 år samt var tidlgiere FDM jurist osv.
    Det har en hvis kredit i min verden :D
     
  12. BRABUS

    BRABUS Well-Known Member

    Joined:
    30 Juni 2007
    Indlæg:
    9,440
    Likes Received:
    33
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Sjælland
    Ratings:
    +36 / 0
    Min bil::
    W124 BRABUS 3.6-24
    Km:
    188
    Årgang:
    1991
    Bil nr. 2:
    VW Lupo 1.2 3L
    Bil nr. 2 Km:
    150
    Bil nr. 2 Årgang:
    2005
  13. Bendix

    Bendix Well-Known Member

    Joined:
    22 Januar 2007
    Indlæg:
    4,465
    Likes Received:
    50
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Nordsjælland
    Ratings:
    +60 / 1
    Min bil::
    w124 E420
    Km:
    225
    Årgang:
    1994
    Bil nr. 2:
    A207 E250
    Bil nr. 2 Km:
    185
    Bil nr. 2 Årgang:
    2011
    Ja selvfølgelig er der forskel på, hvad du kan gøre krav på, men købeloven gælder uanset bilens alder. Tingene skal virke, medmindre der er gjort specifikt opmærksom på, at netop det og det ikke virker. Selvfølgelig er der nogle bagateller, som man må forvente på en gammel bil.

    Men her er det bare lidt mere kompliceret, den er er jo ikke løst ved, at værkstedet skifter olien til den korrekte, hvis netop den forkerte olie kan foresaget skade på bagtøjet.

    Spændt på hvad Mobil siger og ikke mindst værkstedet.


    Bendix
     
  14. djaabo

    djaabo Active Member

    Joined:
    7 Juli 2009
    Indlæg:
    4,000
    Likes Received:
    9
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Greve
    Ratings:
    +9 / 0
    Min bil::
    CL500 Kompressor
    Km:
    145000
    Årgang:
    2003
    Bil nr. 2:
    SL60 AMG Turbo
    Bil nr. 2 Km:
    135000
    Bil nr. 2 Årgang:
    1994
    Det er en krøllede sag og jeg ville ikke sige for meget idet at man altså kun kender historien fra den ene side.

    Men jeg ville mene at har man haft en dialog med et værksted ang en reklemation og der ikke er udsigt til at de ville forbedre fejlen eller i det mindte vise interesse for en rimelig løsning. Så er det vel ok at udtale sig om sine affaringer med det pågældene værksted.

    Men det skal som sagt være når sagen er helt afsluttet og man har tydelige beviser for at man er blevet snydt

    Man skal passe på med ens egen meninger og smag ang en forretnings politik og altid også se det fra modpartens side af.

    Det affaret jeg selv forig år hvor der var en der hængte mig ud her inde og jeg må indrømme at jeg følte mig godt stykket i rykken + salt i såret med det han sagde, da jeg ikke mente der var hold i det.

    Men er det hele som nævnt i overstående, så er det jo fint nok at dele ud af sine affaringer med brug af et værksted, som eventuelt kan komme andre tilgode.
     
  15. BRABUS

    BRABUS Well-Known Member

    Joined:
    30 Juni 2007
    Indlæg:
    9,440
    Likes Received:
    33
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Sjælland
    Ratings:
    +36 / 0
    Min bil::
    W124 BRABUS 3.6-24
    Km:
    188
    Årgang:
    1991
    Bil nr. 2:
    VW Lupo 1.2 3L
    Bil nr. 2 Km:
    150
    Bil nr. 2 Årgang:
    2005
    Ja det kan tit og ofte også være måden man henvender sig omkring en reklamation på.
    Nogle mennesker kan, selvom de ihærdigt prøver og selv mener de kommer med en meget positiv holdning og åbenhed over for at få løst deres problem, alligevel virke ret uheldige på den forkert person osv.

    Jeg skruer som regel aldrig bissen på, med mindre jeg har rigtig gode beviser i min sag og den er ved at løbe af sporet.
    Der er ikke noget så overtalene som en god gang bevis materiale i form af billeder eller noget på skrift osv.
    Tropper man bare sådan spontant op og giver sig til at snakke nedladende om den service man har fået og bare kræver det ene og det andet, så stejler de fleste allerede i forsvar position, dermed ikke sagt det var tilfældet i denne sag, men bare generelt.

    Den sorte beg af olie kunen jo næsten få mig til at tænke den tanke at den IKKE er skiftet :|
    Det forkommer mig helt uvirkeligt at en olie kan blive til en total sort beg (læser det som tyk dej ??? :| )
    Blot ved at det er den forkerte olie, men det ved jeg ikke noget om, jeg bruger kun min logiske tankegang.

    Men at du er blevet brugt som afhjælper Jacob er jo rigtig fint som "reklame" på en måde, men man handler jo ikke i den tro eller hensigt at skade en evt. kundes muligheder for at få udbedret evt. oprindelig fejl lavet andet steds.
    Så jeg synes da du har gjort det du er blevet bedt om i sagen og så kan brugeren jo selv som du siger skrive om sine erfaringer når sagen er afgjort, det er nemlig altid uhedligt at få sat gang i nogle skriverier, mens en evt. sag køre som man ikke kender udfaldet af før enden er nået, nogle gange kan det alene som du siger gå hen og forpure hele showet som du oplevede det selv.

    Jeg har da selv skrevet herinde om mine uheldige service oplevelser hos Ejner Hessel i Roskilde, men det var så åbenlyst og beviseligt, fordi jeg havde før OG efter billeder til at dokumentere at man havde lavet fejl og ja selv nogel bevist uden at rette dem eller underrette mig om den, så som at man lige havde ødelagt min centrallås til det bagerste og samtidig prøvet at lave, men uden held, dette burde man jo så sige til kunden i stedet for at lade som ingen ting.
    Senere kunen jeg så sende billeder der dokumenterede at det var dem der havde ødelagt vakum slangerne osv.

    I denne sag er det sådan lidt svært helt 100% at sige om det var olien, eller noget andet osv. for man ved reælt ikke med 100% håndfaste beviser hvordan tingene hænger sammen og selvom man gjorde, er det svært at sige med 100% sikkerhed om det der er sket så er et resultat af dette synes jeg.

    Lad os vente og se hvad der mere sker, nu har Nick jo også taget affære, hvilket jeg synes igen igen igen er en kanon service de leverer over for os forum brugerer.
    Der er altid en vilje til at finde ne vej, men som Nick siger, så er deres afdelinger jo 2 meget forskællige butikker.
    Noget som andre også har oplevet ved jeg.

    Lad os se hvad det hele ender med :|
     
  16. zolu

    zolu New Member

    Joined:
    3 Januar 2010
    Indlæg:
    55
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    København
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    E280
    Km:
    158
    Årgang:
    1993
    Til orientering har jeg kontaktet Mobil’s repræsentant her i Danmark (OK), for at få en status på sagen. De har oplyst mig at den er gået videre til Mobil’s special afd. i Norge, som har udstyret til at analysere denne slags sager grundigt, og at der vil komme et svar efter Påske. Opløftende at konstatere at Mobil håndterer dette seriøst, i stedet for at komme med en sludder-for-en-sladder.

    Påskehilsen fra zolu
     
  17. zolu

    zolu New Member

    Joined:
    3 Januar 2010
    Indlæg:
    55
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    København
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    E280
    Km:
    158
    Årgang:
    1993
    Hermed en opdatering på denne sag.

    Efter en lang og opslidende dialog med OK/Mobil, er de gået med til at betale for hvad et tilsvarende brugt bagtøj koster på markedet. De mener stadig at den påfyldte olie lever op til de normer den skal, men erkender dog at den ikke er godkendt af MB, som ellers påstået over for Gørløse værkstedet. Deres svar på hvordan olien kunne blive så beskidt efter så få kilometer var at deres olie havde en særlig rensende effekt, som gjorde at slagger som gennem tiden havde samlet sig i bagtøjet, er blevet opløst og blandet sig med olien.. ….. Hmmm det kunne være det er derfor den ikke er godkendt af MB !
    Gørløse værkstedet har skiftet bagtøjet uden beregning (arbejdsløn), og har fulgt op på sagen hos OK/Mobil, så de har givet mig en fin behandling i denne sag.

    Bagtøjet er købt hos et tysk firma (Herrmanns GmbH), som sælger renoverede MB dele. Jeg kan kun anbefale dette sted til andre.


    PS: Jeg tog selv ORIGINAL olie med til mit nye bagtøj … bare sådan for en sikkerheds skyld :yes:

    Julehilsen fra zolu
     
  18. erik1303

    erik1303 Member

    Joined:
    13 September 2009
    Indlæg:
    506
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    18
    Ratings:
    +5 / 0
    Min bil::
    w124 260E
    Km:
    166500
    Årgang:
    1990
    Bil nr. 2:
    VW1303 cab. +Kia Pic
    Først et stort tillykke over "sejren" der jo har været lang og træls.
    Det viser igen at det også kan lykkes for den lille mand at vinde over de store, og jeg skiftede også olie på mit bagtøj i den periode, hvor du havde problemer, også fra Gørløse dog deres reservedele.
    Der fik jeg i vide at den olie de solgte ikke var den samme som de brugte på værkstedet ???.
    Jeg kunne dog også senere høre en syngen, skurren jeg ikke synes at have hørt før, kan også være et defekt baghjulsleje, kardan, midterleje så jeg skyndte mig at sælge bilen :)
    Men olie er efterhånden gået over til at være "raketvidenskab" desværre :? .

    Desværre kæmper jeg også med en dum arbejdsskade fra feb. måned 12, og der er virkelig gang i alle instanser, arb. giver (der har opført sig eksemplarisk), deres forsikring, min forsikring, arb. skadestyrelse, jobnet, fagforening, kommunen og div. fysseterapeuter, hospital, ja jeg kunne blive ved.
    Hvis man ikke er syg, så bliver man det sgu :-( . Nå det var et lille sidespring, men man skal bare ikke give op selv om man har lyst som det ses på denne lille oliesag, det kan betale sig at kæmpe.
     
  19. Nick

    Nick Active Member

    Joined:
    16 Oktober 2006
    Indlæg:
    1,517
    Likes Received:
    13
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Nordsjælland
    Ratings:
    +13 / 1
    Min bil::
    w124 3,6 Brabus
    Årgang:
    1992
    Bil nr. 2:
    Mercedes 500E
    Bil nr. 2 Årgang:
    1991
    Hej Erik

    Det er nemlig rigtigt, at vi fører helt anden olie her på reservedele. Vi har aldrig haft nogle problemer, eller nogen reklamationer. Og vi leverer til privatpersoner, værksteder OG grossister i hele DK.
     
  20. JanDK

    JanDK New Member

    Joined:
    3 August 2011
    Indlæg:
    505
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    Audi S6 Avant 4,2 V8
    Km:
    313000
    Årgang:
    1987
    Bil nr. 2:
    Smart Pure 0,8 CDi
    Bil nr. 2 Km:
    93000
    Bil nr. 2 Årgang:
    2012
    For mig som mekker til davlig lyder det da helt tosset. Forklaring udbedes.

    Det vil da svare til at Shell solgte Mobil olie i deres butik. :lol:
     

Del denne side