Nu skrev jeg jo os kun at de var skod NÅR de var kolde :lol: alle dieselbiler kører jo bedst når de ikke halter bagefter før drift temp, Det...
Har du kontrolleret dine gløderør? evt relæet dertil? kan godt være de er lidt flade for amps.. :) men er det voldsomt eller blot til at mærke?...
Haha godt set :lol:
Det du primært skal se på er dine AH / Start Amp - et højt antal AH (ampere timer) er godt til hvis du evt holder stille og bruger strøm uden...
hmm ellers en god idé men ja må hellere tjekke det først :)!
Leder efter et par "ens matchende" spejle til min W201 da jeg egentlig er træt af at den har 2 forskellige størrelser spejle... så tænkte om der...
Da min fik nye pakninger helevejen stoppede olieforbruget 100% og jeg har da kørt autobahn og lign den kører dog også fuldsyntetisk lige pt...
altså... min 60/60 laver da ingen skader.. og den er hård som jern hvis man læsser den :D er det ikke bare at gå hele vejen? :P
ja penge kan man sku bruge nok af :D Men ja er glad for du siger det jeg mener ^^ ved nemlig min udst er en anelse utæt dog er det efter...
2 fejl 1 "2fast2yota" og en adskildt MB :cry:
Wideband koster desværre lidt ekstra :cry: men sjove ting koster.... når du siger Lambda tallet mener du så Co udmåling ? eller det rent...
INTET går nogensinde i Danmark :lol: du må ikke engang have klistermærker i baggruden eller forøge bredden på dine hjul.. suk suk suk.. Sverige...
Desværre den eksisterende, og nu kan jeg se at der KUN er fordele ved at installere en Wideband hvis man har henblik på motor og ydeevne :) - men...
Så fandt jeg sku synderen.. men kun fordi jeg har haft læst om Modstand i tidernes morgen! :lol: Da jeg har et AFR - ur monteret på Lamda-...
Nu jeg tænker over det så har jeg faktisk mistet den lille gummistuds til regulering af tomgangen (mener jeg det er) der går med en lille slange...
Ved ikke om det er tilfældet med De gamle Mercedes, men som udgangspunkt kan jeg godt se fornuften idet du siger :) men ved at man også skal...
Tjekkede lige min gamle tøs ud idag med Co måleren.. og tjaa.. lambda'en var.... ehm utæt udstødning.. man havde vel forventet med hjemmesvejs...
Her håbede man lige det var en Mekaniker / Montør (lærling) i manglede :lol:
Vi er helt enige! :) men er det ikke krav at "ens" Katalysator er 400celler minimum? eller er jeg helt galt på den? :D
Samtidig med dette tænker jeg tit.. kig på et simpelt sted som biltema.. de har en 400cellers kat til 500kr.. ganske vidst en helt normal type men...
VAG biler går helt amok både med Mercedes fælge / AMG / Brabus, endda Bently fælge :| lidt trist de fumler sådan :P
lidt sjovt at tænke på vi for engangsskyld næsten har beviser på et scoop ville hjælpe vores MB vogne ;) der er gået racerbil i den :lol:
Smuk beskrivelse :D!
Jeg undres stadig over at der er forskel i lyd fra Alle 6benede.. der må være en som ved det! :P men er det en bestemt årgang af Katalysator der...
Jeg fandt fejlen på min (glemte blot at skrive herinde for info) Tør bærekugle.. tit set på Mercedes og Mustang'er fik jeg afvide og ganske...
Tror blot jeg selv valser nogle skærmkanter selv :) har en del erfaring på plade området så det bliver nok nogle små kanter yderligere :D
Tror jeg også jeg må prøve dette endag.. altså når man er udlært :lol: det lyder til at være dyrt mht godkendelser :D
Kan godt se din pointe med 16v skørterne.. men har nu aldrig kunne se forskellen på min 2,6 og et 16v sæt udover at bagskørtet er lidt mere...
så hvad gør du mht syn? eller er den godkendt? og hvordan :o
Re: Sv: SKærmkants lister (190 16v) Det er desværre ikke de chrom man kan få hos gørløse men det er ganske sandt der er meget langt imellem dem :(
Nu har jeg snart savlet over disse små plastic skærmkants lister længe nok... men kan ikke finde dem nogen steder.. dog kan det være mig som ikke...
Jeg må indrømme at viskosen heller ikke trækker i mig.. dog har jeg købt nogle universale størrelser (blæser) i biltema som er blevet bygget på :)...
skulle lige til at skrive hvis ikke bilen har rustne skærmkanter så får den det somregel af det der pga fejlmontering :D
kiggede godt på den men er lidt på pause nu efter jeg snakkede med den lokale synsmand mht at min bil skal på plader før jeg begynder at tænke i...
Høj musik både fra anlæg og motor det er vejen frem :lol: , men tror ikke du skal regne med turbo-lack med 0.3bar især med den mega turbo du har...
så må du jo skifte Naboer :p med bestikkelse kunne jeg blive en af dem :lol:
Ser godt ud :) dit motorrum stemmer ihvertfald maks! og projektet er ihvertfald os gennemtænkt 8) gid jeg dog havde dine finanser til at leve...
Min AFR måler er sat på den originale Lambda hvilket man sagtens kan men det vil aldrig være ligeså præcist som en Wideband sensor som er en helt...
Mangler stadig en turbo men da jeg nu er på DHB så sker der ikke noget lige nu :P Den eftermonterede dysse har problemet med at man kan være...
må hellere få "Bissen" på lift så jeg kan se og hører hvad der larmer.. det lidt svært på en sænket vogn ellers :lol:
det vil jeg give dig ret i :D men på 190'erne er der luftindtag ved forlygten, det store problem jeg har er at mit A/C filter er der hvor slangen...
Den plastic studs der er blevet lavet dertil er starten på indsugning til Turbo men som du ser på billedet var den kun lige sat sammen til at...
Mange tak :)
Der må være plads til en større turbo! :lol: evt fra en Gravko? :D
Jeg tror man vil kunne lave en bedre forbrændings takt med en støretændspole da du med den kan gøre afstanden på tændrøret større, men jeg ved dog...
oh havde ikke set du ville skifte :D men fed ombygning! :)
ahh okay så der er en lille smule ombygning men smart mht mellempotte, dog undrede jeg mig, vil man ikke forlange mere arbejde af oliepumpen nu...
Man kan jo altid håbe 8)
ahh nitte at du nu siger Støddæmper... håber nu det er en bærekugle da jeg har en komplet H&R undervogn på :cry: tvivler på en Std støddæmper er...
det lyder ellers farligt mht hvis bilen er sænket eller lign :P jeg tør da knapt nok tænke på vejbump selvom jeg lige har svejst min udst om så...
Separate names with a comma.