Mercedes Træf NordFyn 6.-7. September 2024   Information - Tilmeldte biler

Se billeder & video og snik snak fra afholdte arrangementer og træf. Klik her

  1. Denne side bruger cookies. Ved af fortsætte med at bruge dette websted, accepterer du vores brug af cookies. Learn More.

W124 300 E 12v 0-200 kmt tid????

Emne i 'Tekniske data' startet af Bilglad, 4 December 2011.

  1. Bilglad

    Bilglad Active Member

    Joined:
    30 Juni 2011
    Indlæg:
    2,068
    Likes Received:
    16
    Trophy Points:
    38
    Location:
    København K
    Ratings:
    +19 / 0
    Min bil::
    W210 300 Turbodiesel
    Km:
    600000
    Årgang:
    1998
    hvad er en 300 e 12v sedan aut opgivet til standard for 0-200 kmt tid? har hørt noget om 34 sek, men sys godt nok min er langsom når den skal videre fra 160 kmt af :)
     
  2. JanDK

    JanDK New Member

    Joined:
    3 August 2011
    Indlæg:
    505
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    Audi S6 Avant 4,2 V8
    Km:
    313000
    Årgang:
    1987
    Bil nr. 2:
    Smart Pure 0,8 CDi
    Bil nr. 2 Km:
    93000
    Bil nr. 2 Årgang:
    2012
    Det kan da kun være et terotisk spr. :lol:

    0 til 50 i byen. :D
    & tilkørselrampen til 130 på motorstien. :whistle:

    Jeg tro da også min 300 TE kan køre over 200 men det er uinteressant hvor hurtig/langsom den kan gøre det på. :sleep:
     
  3. Bilglad

    Bilglad Active Member

    Joined:
    30 Juni 2011
    Indlæg:
    2,068
    Likes Received:
    16
    Trophy Points:
    38
    Location:
    København K
    Ratings:
    +19 / 0
    Min bil::
    W210 300 Turbodiesel
    Km:
    600000
    Årgang:
    1998
    måske er det ikke relevant for dig men efter min opfattelse er denne vogn udviklet til at være et autobahn lokomotiv (høj hastighed på tyske motorveje) og denne information kunne også give en indikation om bilens tilstand generalt og ydeevne mv.
     
  4. JanDK

    JanDK New Member

    Joined:
    3 August 2011
    Indlæg:
    505
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    Audi S6 Avant 4,2 V8
    Km:
    313000
    Årgang:
    1987
    Bil nr. 2:
    Smart Pure 0,8 CDi
    Bil nr. 2 Km:
    93000
    Bil nr. 2 Årgang:
    2012
    Uha, det var ikke for at nedgøre dig eller din Mb,er.

    Men i dagens Danmark er det ikke så interessante hvor hurtig den kommer til 200 km/t.

    Men hvis man køre meget i Tyskland de rigtige steder og tidspunkter er det da en god oplysning.
     
  5. CSchmidt

    CSchmidt Active Member

    Joined:
    3 December 2010
    Indlæg:
    1,251
    Likes Received:
    9
    Trophy Points:
    38
    Ratings:
    +10 / 0
    Min bil::
    JingJang Auris D-cat
    Km:
    165000
    Årgang:
    2007
    Bil nr. 2 Km:
    0
    Tror sgu ikke at der er lavet nogen målinger som man har skrevet med på bilens specifikationer.
    Det er da først på de nyere sportsvogne at jeg synes man ser den slags.
    Så det er w124'eren sgu nok for gammel til.

    Hvis man ser på nogle af de gamle anmeldelser i bilrevyen fra 60-70'erne så har man faktisk kun målt tiden fra 0-80km/t. Det har så været det der var interesssant den gang
     
  6. Lasse68

    Lasse68 New Member

    Joined:
    8 Januar 2009
    Indlæg:
    1,171
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Ishøj
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    260E Aut.
    Km:
    125000
    Årgang:
    1988
    Bil nr. 2:
    FORD focus 2.0 Ghia
    Bil nr. 2 Km:
    207000
    Bil nr. 2 Årgang:
    2000

    Jeg bliver så nødt til at spørge dig om hvor tit du har accelereret fra 0 (nul)-200 på autobahn.
    I min lille forskruede verden er det mellemaccelerationerne der så er interessante eks 80-120 eller 120-160.

    :nakkal:
     
  7. Smut 25

    Smut 25 Active Member

    Joined:
    18 April 2007
    Indlæg:
    2,311
    Likes Received:
    17
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Fyn
    Ratings:
    +18 / 0
    Min bil::
    S 124 250 Td 5 gear
    Km:
    665000
    Årgang:
    1988
    Bil nr. 2:
    W124 300 E 24V
    Bil nr. 2 Km:
    435000
    Bil nr. 2 Årgang:
    1991
    her i politi tråden vil jeg indskyde en ikke hellig bemærkning..... :D

    jeg aner ikke hvor mange sekunder fruens 300 bruger men dam jeg elsker
    når hjulene kan få bid og det rykker af mod de 200
    og mellem 80 og 180 det går også godt.
    jeg bliver som en 18 årig i den bil men dog med en god portion køre erfaring... :p
    og ja elsker røg i hjulkassen..... 8)
    Hvorfor tror i hun kører 300E og jeg kører 250 TD..... ;)

    Fordi det ikke er forsvarligt jeg kører i den til hverdag.
    og det bliver alt for dyrt i benzin dæk og trækaksler for ikke og sige fartbøder
    og nye køreprøver.
    Til trådstarter jeg skal nok tag tid næste gang jeg må låne den....... :p
    sandhed og ironi kan forekomme i
    dette indlæg er skrevet med et smil på læben :D og er ikke noget angreb på nogen 8)
    så lad nu vær og flå mig......
    sådan er jeg bare...SORRY...
    Jeg ved godt man ikke må køre sådan..... :whip: :whip: :slap:
     
  8. BRABUS

    BRABUS Well-Known Member

    Joined:
    30 Juni 2007
    Indlæg:
    9,440
    Likes Received:
    33
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Sjælland
    Ratings:
    +36 / 0
    Min bil::
    W124 BRABUS 3.6-24
    Km:
    188
    Årgang:
    1991
    Bil nr. 2:
    VW Lupo 1.2 3L
    Bil nr. 2 Km:
    150
    Bil nr. 2 Årgang:
    2005
    Altså, nu køre jeg jo i den pumpet udgave af den 6 benede og jeg er ikke bleg for at bruge bilen som det den er skabt til, også når det kommer til de danske veje :oops: jeg opfører mig dog altid ansvarligt og forudsigeligt så længe tunnel synet tillader :lol:
    Men jeg kan berolige dig smut med at det aldrig har kostet mig noget bøder, trækaxler eller mere benzin end jeg selv bestemte med den der kontakt nede til højre, ón eller off :mrgreen:
    Køreprøver heller ej.
    Det at køre skal vi sige udfordrende på et forsvarligt plan har lært mig 3 ting.
    1. Jeg kender min bil og dens formåen og grænser langt bedre end naboen der køre i en sprit ny bil der alting har kørt sin bil på grænsen. Dette gør mig til en bedre bilist hvis det en dag skulle komme dertil at jeg uforudsigeligt skulle få brug for at styre min bil på grænsen af dens formåen, fordi Jelved hvordan den reagere :yes:
    2. Jeg har en bil jeg ser svaghederne tydligere eller skal man sige hurtigere ved, trods de opstår samtidig med naboens, men man ser først svaghederne i tide når man køre bilen så den skal vi sige tvinges til at skrige højt, når jeg klemmer den her og der frem for at trille stille og roligt afsted, dermed kan jeg tage de små reparationer i tide før de bliver så grille at noget skal falde af eller knække før nogen høre eller opdager at noget er ved at give op :mrgreen:
    3. Jeg er langt mere vågen og opmærksom i trafikken end de andre der køre nuller sig i søvn til deres rutine kørsel.

    Jeg har et familie medlem som køre modsat og her er det typisk at fejl opdages simpelthen ikke før at hele bil er ved at falde fra hinanden og lyde der opstår over så lang tid at de simpelthen niklicheres som værende noget der nok altid har sagt sådan.

    Det er på grænsen af tingenes formåen vi lære hvordan og hvorvidt tingene holder og kan yde,
    Det er 100 gange farligere at køre 200 hvis man aldrig har kørt 200 og samtidig aldrig har leget med grænserne af ens bils formåen end ham der dagligt køre på grænserne og måske smager til 200 hist og her hvor der nu er plads uden at sætte alt over styr.
    Jeg mener bilen 300E er bygget til at køre 228 km/t og det er ikke kun 1 gang i dens liv.
    Men det skal klart gøres hvor det er forsvarligt og ikke kan forulempe andre mennesker.

    Så om det er relevant hvor hurtigt den kan rende 200 eller ej, så vil jeg mene at det er da sjovt at vide :mrgreen:
    Jeg mener det ligger på de der 34 sek. Det skal ikke være ret meget mindre.
    Min gør det på ca. 20-24 sek.
    Men jeg har skam også set STOR forskæl på div motor varianter som yder meget forskælligt alt efter km og øvrig mekanisk tilstand.

    Hvis du har problemer med den kan yde helt ude i omdrejningerne, så tjek din knast de har det med at blive slidt relativt hurtigt så den til sidst ikke vil trække ud i omdrejningerne for til sidst at skyde og tændings udsætte når den er helt slidt ned.

    En af de sundestes og højtydende 300E jeg har hørt og set er henrik66s her på forum, den lyder som ny og trækker som den skal fra ny :mrgreen:
     
  9. Bendix

    Bendix Well-Known Member

    Joined:
    22 Januar 2007
    Indlæg:
    4,465
    Likes Received:
    50
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Nordsjælland
    Ratings:
    +60 / 1
    Min bil::
    w124 E420
    Km:
    225
    Årgang:
    1994
    Bil nr. 2:
    A207 E250
    Bil nr. 2 Km:
    185
    Bil nr. 2 Årgang:
    2011
    De farligste i trafikken er uden tvivl dem, der mener, de kører bedre end andre, og derved mener, de har andre regler end andre.

    Bliver du ramt med 80 km/t, bliver du slået ihjel uanset hvem, der er fører.


    Bendix

    Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
     
  10. BRABUS

    BRABUS Well-Known Member

    Joined:
    30 Juni 2007
    Indlæg:
    9,440
    Likes Received:
    33
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Sjælland
    Ratings:
    +36 / 0
    Min bil::
    W124 BRABUS 3.6-24
    Km:
    188
    Årgang:
    1991
    Bil nr. 2:
    VW Lupo 1.2 3L
    Bil nr. 2 Km:
    150
    Bil nr. 2 Årgang:
    2005
    Uden tvivl korrekt Bendix når vi snakker om folk der udelukkende mener de køre bedre end andre, uden at have forudsætningerne for at være det.

    Ligesom dengang jeg blev overhalet indenom i Roskilde da en idiot mente han skulle op foran mig og de 4 andre forankørene biler og samtidig lige give mig et puf i siden af bilen da han fandt ud af han ikke længere befandt sig i det inderspor der var flettet ind til det spor jeg kørte i. :shock:
    Og gudhjælpeme prøver at belære mig om fletteregler efterfølgende :lol: fordi nå ja det er helt normalt når der ligger 5 biler som perler på en snor at man så kommer flyvende og laver en overhaling indenom, som ikke kan afsluttes før fletteningen skal finde sted så man ender hen over cykelsti og smider sin bil ind i andres hvis der ikke lige var plads :angry: sådan nogle klovne skal bare politianmeldes og det blev de 8)
    Han havde jo lige taget kørekort så han kendte bare alle reglerne mente han haha :|

    Men at køre godt er det så at køre som det store flertal i trafikken? "not", hvorfor skal jeg pålæge mig andres dårlige vaner og uhensigtsmessige kørestil :|
    Så lønge man følger trafikken og er overbærende og aldrig holder på sin ret så når man langt, men det kan være en svær prøvelse for rigtig mange kan man se derude :yes:

    Har også prøvet at køre ud fra en sidevej på en hovedvej som var svær at overskue, bedst som jeg køre ud, så kommer en klovn kørende med godt og vel mindst 160 for den kom fandme hurtigere end hurtigt, jeg prøver at få bilen hurtigt op i fart, og kommer da også op på de der 80 inden han rigtig er helt oppe og slikke kofanger og hvad gør idioten, han trykker horn og lygter i bund, som om fejlen er min :| Her burde man nok lige kikke lidt indad og tænke ok jeg kom med 160 så er det nok ikke mange chancer folk har for at komme ud på hovedvejen, uden man kommer op på kofangeren af dem.

    Jeg er som nok ikke bedre end andre bilister når det kommer til alm. Kørsel.
    Jeg undre mig dog bare hvorfor jeg som den enste bruger mit blinklys hvergang og I TIDE, folk der først viser af når de ER begyndt at skifte vognbane eller forlader rundkørsler, hvad skal og kan man bruge det til :|
    Eller folk der tror den midterste kørebane på motorvejen er sådan et sted man lægger sig når der kommer bagfrakommende der køre mere end de der 100 som de har løst til at køre.
    At holde til højre er der ikke mange der fatter noget af.

    Jeg holder også altid en afstand så jeg ved jeg kan nå at opfatte, reagere og udføre en opbremsning hvis foran kørende skulle katastrofebremse, så når andre ligger op på min bagkofanger, så må jeg jo tilpasse min hastighed til den afstand de mener de har løst til at holde og det fatter folk nada af. De kommer sgut hurtigere frem fordi de ligger helt oppe i røven af andre som er pålagt at køre den hastighed de køre fordi der ligger forankørende :|

    Så når jeg ser dette dagligt representeret og jeg ikke selv overtræder disse meget enkle og simple regler, opfatter jeg mig selv som værende en bedre bilist, fordi det handler vel om at overholde de samme regler hvis der skal køres som en god bilist og så nytter det jo ikke at folk tolker dem frit og ligegyldigt så det påføre andre ulempe i trafikken.

    Så den gamle floskel og frase med at det er dem der tror de er bedre bilister der er de farlige, det er noget sludder.
    Jeg vil sige det er mere sigende at det er dem der holder på sin ret i trafikken og ikke følger reglerne der er de farlige.
    Man kan godt mene man er en bedre bilist end gennemsnittet af dem man køre sammen med på vejene, uden at holde på sin ret som jeg mener er den største pointe ved det påstulat at folk der mener de er bedre er de farlige.

    Senest i går så jeg nogen der var kørt fra ude ved Tåstrup afkørslen hvor det havde lykkedes vedkomne at trille rundt på taget, Ahmen hva faen køre folk og laver mand :|
    En lastbil på helsingørmotorvejen havde vædret en lille personbil ved vognbaneskift og trukket den hundrede meter hen ad asfalten foran trækkeren :shock: hvad køre man og laver spøger jeg bare, der var ingen trafik og pludselig skal David og Goliat slås midt i det hele :lol: opmærksomhed, opmærksomhed, opmærksomhed og agtpågivenhed. Så køre resten sgu næsten af sig selv. :gr8:
    Men folk laver alt mulig andet når de køre bil, og selv når de bare skal køre bil er det svært for mange at holde koncentrationen. suk. :roll:
     
  11. Lasse68

    Lasse68 New Member

    Joined:
    8 Januar 2009
    Indlæg:
    1,171
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Ishøj
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    260E Aut.
    Km:
    125000
    Årgang:
    1988
    Bil nr. 2:
    FORD focus 2.0 Ghia
    Bil nr. 2 Km:
    207000
    Bil nr. 2 Årgang:
    2000
    Forskellen på ham der mener han kører bedre og så ham der har gennemført og bestået et kørekursus i risikoforebyggende køreteknik, er at ham der har uddannelsen ikke rammer nogen, selv om han kører en del stærkere end loven umiddelbart tillader. Prøv at tænke på hvor mange gange eks. politibiler kører stærkere end tilladt hver dag og vej det så op med de relativt få uheld politiet trods alt har.

    Jeg er enig med dig i at reglerne gælder for alle og at ingen er undtaget men du ved også at fartgrænsen på motorvejen er den samme i tæt myldretidstrafik og kl 2 om natten. Den faktiske hastighed er bare slet ikke den samme og her er det ikke farten der laver uheldende da det er i dagtimerne uheldende sker.

    PS Min GPS har logget 192 km/t på Helsingørmotorvejen, med bilen fyldt op med uniformeret politi. :mrgreen:
     
  12. Bendix

    Bendix Well-Known Member

    Joined:
    22 Januar 2007
    Indlæg:
    4,465
    Likes Received:
    50
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Nordsjælland
    Ratings:
    +60 / 1
    Min bil::
    w124 E420
    Km:
    225
    Årgang:
    1994
    Bil nr. 2:
    A207 E250
    Bil nr. 2 Km:
    185
    Bil nr. 2 Årgang:
    2011
    He he min provokation virkede, havde dog ikke forudset, at den trak årets længste indlæg ud af Brabus - undskyld til alle andre for det. :lol:

    Jeg er jo fuldstændig enig, kører selv fra Hillerød til København hver morgen og hjem igen om eftermiddagen, så jeg ved alt om udbyttet ved at holde på sin ret - de holder typisk i nødsporet om eftermiddagen.

    Jeg har iøvrigt også målt, at jeg kan spare flere minutter, ved at mase frem i trafikken, til gengæld brænder jeg en liter diesel mere af på turen, og får en masse venner, de vinker ihvertfald til mig alle sammen.

    MEN selv om jeg kører bedre end alle andre, gælder de fysiske love trods alt stadig - husk det.


    Bendix
     
  13. Bendix

    Bendix Well-Known Member

    Joined:
    22 Januar 2007
    Indlæg:
    4,465
    Likes Received:
    50
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Nordsjælland
    Ratings:
    +60 / 1
    Min bil::
    w124 E420
    Km:
    225
    Årgang:
    1994
    Bil nr. 2:
    A207 E250
    Bil nr. 2 Km:
    185
    Bil nr. 2 Årgang:
    2011
    Ja de var ved at køre dig i detentionen, men hvorfor havde du GPS'en i lommen? :nakkal:


    Bendix
     
  14. Bilglad

    Bilglad Active Member

    Joined:
    30 Juni 2011
    Indlæg:
    2,068
    Likes Received:
    16
    Trophy Points:
    38
    Location:
    København K
    Ratings:
    +19 / 0
    Min bil::
    W210 300 Turbodiesel
    Km:
    600000
    Årgang:
    1998
    nu valgte jeg 300 e fremfor den mere politisk korrekte 230 e og efter min opfattelse er der ikke den store forskel ved 50-80 kmt ud over brændstof forbrug, så man er da nødt til at prøve forskellen en gang i mellem :)

    Tak for bekræftelse af info til Brabus :) efter denne tråd er blevet så langgg kan jeg nu afsløre at min vogn klarede testen 0-200 på ca. 36,xx min bil er uden kat men har pt. et larmende hul i den forreste del af auspuff systemet også kaldet VDS tror den taber lidt kraft grundet det...
     
  15. Bilglad

    Bilglad Active Member

    Joined:
    30 Juni 2011
    Indlæg:
    2,068
    Likes Received:
    16
    Trophy Points:
    38
    Location:
    København K
    Ratings:
    +19 / 0
    Min bil::
    W210 300 Turbodiesel
    Km:
    600000
    Årgang:
    1998
    det sker meget sjældent at jeg kommer over de 80 kmt og da jeg arbejder og bor kbh, men har da prøvet det og kan kun anbefale at man prøver det af hvis man som mig er lidt nysgerrig af natur, OBS koster dog en hel benzin :)
     
  16. BRABUS

    BRABUS Well-Known Member

    Joined:
    30 Juni 2007
    Indlæg:
    9,440
    Likes Received:
    33
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Sjælland
    Ratings:
    +36 / 0
    Min bil::
    W124 BRABUS 3.6-24
    Km:
    188
    Årgang:
    1991
    Bil nr. 2:
    VW Lupo 1.2 3L
    Bil nr. 2 Km:
    150
    Bil nr. 2 Årgang:
    2005
    Ja som man siger, det er ikke farten der dræber, den gør bare ondt værre.

    Men jeg ved ikke hvor provokerende jeg opfattede dit indlæg Bendix, man kender dig jo, så jeg svarede bare i al høflighed :mrgreen:

    Men ja jeg tager og har også taget div kørekurser, hvor man lære at reagere korrekt i en given situation, plus at presse sin egen bil til grænsen så man ved hvad man kan og ikke kan med den. Og dét er skide sjovt :yes:
    Mørke kørsel og undvige óg manøvre kørsel. Det er noget man virkelig lære af.

    Jeg har da kørt 219 km/t. På syd motorvejen ved Borup mens en herre stod på motorvejsbroen med sin 3 fod og en laser måler på toppen :oops:
    Men da han allerede havde sendt alle æggeskaller afsted som holdte 500-1000 meter længere nede af motorvejen.
    Så måtte han jo få dem til at stoppe trafikken så jeg ikke kunne undslippe :lol:
    Så mens jeg køre 219 km/t. I min mors 260E Alene på motorvejen, så står der pludselig en politimand ude i midterrabbaten og 2 i nødsporet hoppende med fægtede arme og ben og det har fået den øvrige trafik til at stoppe op, så der nu holder 3 biler i begge kørebaner HELT stille :shock:
    Måske ikke lige det mest gennemtænkte træk de kunne have gjort når de vidste et missil med 219 km/t. Var på vej mod dem.
    Men man er jo vågen og jeg har fået øje på løjerne og får bremset ned længe inden jeg når derhen.
    Da jeg så holder som nr. 4 i indersporet kommer en af betjentene hen og peger meget bestemt på mig og fejet mig ind til siden. :oops:
    De var alle meget benovet over min agtpågivenhed og at jeg nåede at bremse så lang tid i forvejen.
    Men som han sagde, det får du ikke lov at slippe for alligevel. :mrgreen:
    Så mig op til en ny omgang teori og køreprøve som jeg bestod 1 gang og dermed beholde kortet.
    Det er nok ikke mange der kan prale af at have bestået 1 gang 2 gange :lol:
    Hvis det kan kaldes pral :oops:
    Men ok det er også 14 år siden mens der kun var 100 km/t. Grænser og ingen klippekort ordning :mrgreen:

    Jeg gad stadig godt at få stablet den gratbane dag sammen for en flok w124/w201 folk :yes:

    36 sek. Det er da også ok.
    Så skal vi bare have henrik66 til at sammenligne :oh:
     
  17. Bendix

    Bendix Well-Known Member

    Joined:
    22 Januar 2007
    Indlæg:
    4,465
    Likes Received:
    50
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Nordsjælland
    Ratings:
    +60 / 1
    Min bil::
    w124 E420
    Km:
    225
    Årgang:
    1994
    Bil nr. 2:
    A207 E250
    Bil nr. 2 Km:
    185
    Bil nr. 2 Årgang:
    2011
  18. NormannHansen

    NormannHansen New Member

    Joined:
    4 Juli 2011
    Indlæg:
    77
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    w124 300E
    Km:
    261000
    Årgang:
    1987
    Bil nr. 2 Km:
    0
    Interessant tråd der her er startet op :-D
    Og jeg havde ellers sagt til mig selv, at jeg ikke ville være en del af det...... Men kunne nu ikke lade være. :lol:

    Jeg må kort give Brabus ret i at man kan køre stærkt på mange måder, og jeg har personligt kørt 40.000 km i snit årligt de sidste 14 år, uden så meget som en skade. Og jeg køre konsekvent for stærkt. Men er også meget konsentreret og opmærksom. Tror faktisk jeg kan være røvirriterende at køre langt sammen med, da jeg koncentrere mig mere om kørslen end samtalen.

    Rent teknisk er jeg ikke bedre bilist end andre. Men bare mere forudsigende.

    Og så lige til dine køreprøver Hr. Brabus :D

    Kørekort til bil --- Teori og kørprøve bestået første gang.
    Kørekort til Lastbil --- Teori og køreprøve bestået første gang.
    Kørekort til Bus --- Teori og køreprøve bestået første gang.
    Kørekort til Bus Erhverv --- Teori og køreprøve bestået første gang. ( og endda uden kørelærer )
    Kørekort til Motorcykel --- Teori og køreprøve bestået første gang.

    Så jeg vil også blære mig lidt..... Men nu tør jeg ikke tager C/E kørekortet, for tænk hvis jeg ødelægger min gode stime.

    Mvh
    Normann
     
  19. BRABUS

    BRABUS Well-Known Member

    Joined:
    30 Juni 2007
    Indlæg:
    9,440
    Likes Received:
    33
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Sjælland
    Ratings:
    +36 / 0
    Min bil::
    W124 BRABUS 3.6-24
    Km:
    188
    Årgang:
    1991
    Bil nr. 2:
    VW Lupo 1.2 3L
    Bil nr. 2 Km:
    150
    Bil nr. 2 Årgang:
    2005
    Citat:
    Ulykken skete ved 00.30-tiden på H.C. Andersens Boulevard. Kort forinden var en grå Mercedes blevet stoppet ved en rutinemæssig politikontrol, oplyser politiet.

    Det er da vist dig der køre i grå mercedes er det ikke :lol: jeg skulle mene min er sort eller blauswartz omend langt fra grå :lol: :mrgreen:
    Og er det ikke også dig der arbejde i københavn og har så sent fri at du ikke har tid til at komme til moppe møderne om torsdagen :rofl: så når vi lægger 2 og 2 sammen, så er det dig der har haft fri en sen aften hvor vi andre holdte torsdags møde og derfor har vores alibi på plads og mercedes var jo grå :yes:
    Og du er jo den største undrager af dem alle, så hvorfor ikke stikke af fra dine efterladenskaber på vejen i form at havererret biler også :lol:

    Nej, jeg køre skam forsvarligt selv når jeg køre langt over 200 mens jeg bruger den ene hånd til at æde kringle og sender sms,er med og den anden hånd drikker brændevin og holder på glorien :lol:
    Det er først uforsvarligt i det øjeblik de andre bilister forstyrer min nattesøvn, så man skal man ligepludselig til at konsentrere sig bag rattet :oh:

    Næ det eneste billede jeg har fået taget af min bil af en fotofælde er dette herunder, hvor jeg heldighvis nåede at dukke mig.
    Ellers plejer laser pistolerne at skrive som følgende billede herunder viser, aner ikke hvorfor :roll:
     

    Attached Files:

  20. BRABUS

    BRABUS Well-Known Member

    Joined:
    30 Juni 2007
    Indlæg:
    9,440
    Likes Received:
    33
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Sjælland
    Ratings:
    +36 / 0
    Min bil::
    W124 BRABUS 3.6-24
    Km:
    188
    Årgang:
    1991
    Bil nr. 2:
    VW Lupo 1.2 3L
    Bil nr. 2 Km:
    150
    Bil nr. 2 Årgang:
    2005
    Blære du dig, hvor henne :| du har da kun taget kort til den samme ting 1 gang :mrgreen:

    Det fedeste er når man kommer til at køre fra dem, så bliver de så skide arrige og jeg kommer til at lyde som Monrad og Rislund når jeg ruller vinduet ned og siger "JA DAW" og smiler om hele fedtsylen ligesom når en lille dreng blvier taget i at have stjålet af kassen eller taget den sidste kage :lol:

    Når de så spøger om jeg er klar over hvad de skilte der betyder hvor der står 80, så siger jeg som finn: nææ men hve da hvad, prøv at spørg inde hos købmanden, han ved næsten alt :mrgreen:
     

Del denne side