Mercedes Træf NordFyn 6.-7. September 2024   Information - Tilmeldte biler

Se billeder & video og snik snak fra afholdte arrangementer og træf. Klik her

  1. Denne side bruger cookies. Ved af fortsætte med at bruge dette websted, accepterer du vores brug af cookies. Learn More.

Udgifter i forbindelse med drift af W124

Emne i 'Køb af MB 124 & 201'r' startet af Miss Mercy, 20 Januar 2008.

  1. Miss Mercy

    Miss Mercy New Member

    Joined:
    17 Juli 2007
    Indlæg:
    263
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Midtjylland
    Ratings:
    +0 / 0
    Hej,

    lad os få en rask snak igang om hvor meget vi årligt bruger i vedligehold på vores W124. Det er jo budgettid for nogen i januar, hvor der skal tages stilling til bilens samlede drift omkostninger og vores lækre vogne bliver jo hele tiden ældre.

    Hvis vi ser bort fra omkostninger til forsikring, vægtafgift, falck etc. og kun fokuserer på det beløb vi årligt anvender på drift og vedligehold af vores W124'er, hvor stort er så dette beløb ? Husk gerne at inddrage udgifter til dæk, olieskift, undervognsbehandling samt den usikre post: pludselig opståede fejl, som sikkert tynger godt på udgitkontoen (ny vandpumpe, ny køler, renovering af topstykke osv.)

    Så altså:

    1: Skriv hvad i forventer at bruge i kroner/øre på driften af jeres W124'er for 2008. Snakker vi 5000,- eller 15000,-

    2: Nævn gerne de sidste 3 større ting, som blev udskiftet på bilen. Måske der er et sammenfald ?

    Der vil selvfølgelig være en forskel i udgifterne afhængig af om man selv kan lave alt på vognen eller altid skal på værksted og få andre til det. Så skriv også gerne om du er "gør det selv" W124'er mand eller betaler andre for udførelsen af mekanikkerarbejdet.

    Ovenstående kunne måske hjælpe andre med budgettet/opsparing til kommende udgifter, indikerer om der er forskel i udgifterne på benzin og diesel eller indikerer om der er sliddele som ofterer skal skiftes på en W124.
     
  2. uffe

    uffe Active Member

    Joined:
    31 August 2006
    Indlæg:
    1,636
    Likes Received:
    22
    Trophy Points:
    38
    Location:
    holbæk
    Ratings:
    +26 / 0
    Min bil::
    E211 320 CDI 3.2 AMG
    Km:
    457000
    Årgang:
    2003
    Bil nr. 2:
    W124 300 E-24
    Bil nr. 2 Km:
    324600
    Bil nr. 2 Årgang:
    1990
    hej

    ja for midt vedkomme har jeg brugt ca 10 000 kr om året på min gammel 300D fra 89 med 767 000 km på bagen jeg køre ca 34000 km om året i den
    og jo der er da ting jeg har skifte ude det har være strent nødvendig,

    har kun haft en harveri en gang hvor jeg ikke kunne køre derfra , det var den berømte driveaksel,

    i somme fik den nye bøsninger i bærearme for/bag og styrestænger for og stabilatore bag,

    og jeg ville da putte for mellem 5000 og 10 000 kr i den om året fremover
     
  3. Lasse

    Lasse Active Member

    Joined:
    15 Maj 2007
    Indlæg:
    2,056
    Likes Received:
    5
    Trophy Points:
    38
    Ratings:
    +6 / 0
    Min bil::
    300E-24, Avantgarde
    Km:
    280000
    Årgang:
    1991
    Bil nr. 2:
    S213 E220d
    Bil nr. 2 Km:
    120000
    Bil nr. 2 Årgang:
    2017
    Som det første: Fint indlæg :)

    Jeg laver det hele selv (på nær større kosmetisk pladearb. (rust-arb), forfjedre og 4-hjulsudmåling)

    Jeg har spenderet en del på min 124'er i det ½ år jeg har haft den.

    Den har fået nyt højre bagskærm, ny venstre skærmkant, 2 nye forskærme og nye invendige bagskærmkanter.

    Herefter fik den malet højre for- og bagdør, h. + v. forskærm, h. + v. bagskærm og bagpladen under baglygterne - nu er den så også 100% rustfri! :D

    Derudover har jeg skiftet alle olier og filtre og givet bilen alm. service.

    For leden fik den nye støddæmpere+toplejer foran.

    Den blev sæknet 30 mm bagi sidste år, nu skal de forreste fjedre også byttes til -30 mm (købte et helt sænkningsæt fra H&R)

    Desuden har jeg skiftet tændkabler, tændrør, plastdæksel over strømfordelerdæksel, overspændingsrelæ, venstre forhjulsleje, midterste styrestang, krængningsstabilisatorbøsninger foran, h. + v. arm for krængningsstabilisator bag, højre dørlås, bagklapslås, rat og gearknop, blinkkontakt, kølergitter + alle de små ting jeg ikke kan huske :)

    I år skal jeg i al fald have skiftet bagtøjet (Det hyler :x ), have bilen 4-hjulsudmålt, undervognsbehandlet, evt. skiftet hydrauliske ventilløftere, skifte oliestansmåler i bundkar (er utæt), tankmåler (viser forkert mellem ½ fuld og tom), lave den tæt for benzin ved benzinpumper (incl. udskiftning af returtryk-ventil), monteret solskærme med lys, venstre forreste dørlomme + de små ting der måtte komme hen ad vejen :wink: :roll:

    Så det bliver vel også omkring 10.000-20.000 jeg skal afsætte til reservedelsudgifter i år :? -trøster mig dog med at mit kørselsbehov er begrænset, og at jeg nok ikke skal skifte disse dele mere, i den tid jeg har bilen :)
     
  4. J2OLE

    J2OLE Member

    Joined:
    2 December 2006
    Indlæg:
    87
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    6
    Location:
    pårup v ikast
    Ratings:
    +0 / 0
    JEG SKAL TIL OG I GANG LIDT OVER DET HELE 8) MEN SELVE BILEN HAR OSSE KØRT CA 1500000 MEN DENNE MOTOR DEN HAR KN KØRT 785000 SÅ DEN GØR DET GODT :lol: MEN TIDENSTAN GØR NOGET VED DET MEN SER MAN BORT FRA AT DEN ER FRA 86 SÅ KAN MAN SIGE AT DEN GANG LAVED DI NOGET DER KAN HOLDE
     
  5. Martin

    Martin Member

    Joined:
    4 Marts 2007
    Indlæg:
    488
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Location:
    Stilling - Østjylland
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    Pt. ingen stjerbil
    Km:
    0
    Årgang:
    0
    Bil nr. 2 Km:
    0
    Nu ved jeg ikke om sidste år er specielt repræsentativt for mit vedkommende. Jeg tror jeg vil kigge på hele perioden jeg har kørt W124 (fra febb. 2006).

    Jeg har fået skiftet olieslanger fra oliefilterhus ud til oliekøler. Olierkøleren blev skiftet fordi den gik til under reperationen (slangen sad FAST på gevindet, mere end det sad fast på oliekøleren :oops:. Det kostede i omegnen af 5K. Så har der udover olie været bremser og så lige en detalje af en toppakning.

    Næste projekt bliver nok noget med undervognen, den er lidt slap i undervognen.

    mvh
    Martin
     
  6. Peter24V

    Peter24V New Member

    Joined:
    17 Juli 2007
    Indlæg:
    174
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    nordfalster
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    Tør ikke indrømme
    Km:
    8000
    Årgang:
    2011
    Bil nr. 2:
    Koreaner Kadett
    Bil nr. 2 Km:
    130000
    Bil nr. 2 Årgang:
    1997
    I den periode jeg har haft min bil, d.v.s. siden oktober 2005, er skiftet følgende:
    Tændkabler
    Strømfordelerdæksel+rotor
    Batteri
    2x tændrør
    Luftfilter
    Toppakning
    Renovering af topstykke, alt pånær knaster blev skiftet :?
    Clips til fastholdelse af speederkabel på speedertræk :wink:

    Det er vel blevet til ca 35000,- inkl skift af olie+filter for hver ca 10.000 km, jeg har kørt 55000 km i bilen
    Har en forventning om at sommeren bringer skift af bremser, støddæmpere og fjedre. muligvis nyt batteri igen, så det ryger nok 10-15.000,- mere efter den der.
     
  7. larzen

    larzen New Member

    Joined:
    14 August 2007
    Indlæg:
    939
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    0
    Ratings:
    +1 / 0
    Min bil::
    300D
    Årgang:
    1987
    Bil nr. 2:
    Falck LR 109"
    Bil nr. 2 Årgang:
    1966
    Jeg ahr haft min 300D i 10 år. Nogle år har været billige, andre særdeles dyre, men sammenlagt vil jeg tro, at jeg jeg ender omkring de 150.000. Af de store kan nævnes:

    1998 Udskiftning af bagskærme og paneler og div rustarb. samt facelift til 90 med planker. farveskift fra sølv til sort. ca. 40.000 kr.
    1998 Efter at være angrebet af en rødbroget ko, måtte jeg have hjælm, forlygter, en forskærm, forrude og rettet en dør. Ved samme lejlighed faceliftede jeg fronten til 94. 35.000 kr.
    2002 Første havari - rem og remstrammer stod af. blev lavet på værksted sammen med nogle andre småting. 4.000 kr.
    2003 2.+3. havari. Med få måneders mellemrum røg begge trækaksler.
    2005 Oleforbrug overstiger dieslforbrug! giver op, og finder fin 92'er 300D med 270.000 km i tyskland med front og tagskade for 25.000 kr. Den gav nogle gode døre, en tiltrængt bagklap, nyt ledningsnet samt diverse bevægelige dele under hjælm og bund. med lidt lak osv. røg der 10.000 oveni.
    2007 Efter naboen havde kysset venstre side, fik jeg en ny dør og noget lak. Ved samme lejlighed havde jeg noget rust ved soltag og bagrude jeg fik lavet. Soltaget kom ikke til at køre igen, så der kom nyt kabel, vinkler og bjælke. I arrigskab over, at skulle lave rust i taget, gik jeg amok, tømte bilen TOTALT og rustbehandlede ALT inden i bilen - tag, stolper osv. inkl. hellakering røg vel 15.000 ved denne lejlighed.

    Ud over dette er der diverse service. Efter at have kørt 3-400.000 i den er der jo gået lidt på den konto også.
     
  8. Smut 25

    Smut 25 Active Member

    Joined:
    18 April 2007
    Indlæg:
    2,311
    Likes Received:
    17
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Fyn
    Ratings:
    +18 / 0
    Min bil::
    S 124 250 Td 5 gear
    Km:
    665000
    Årgang:
    1988
    Bil nr. 2:
    W124 300 E 24V
    Bil nr. 2 Km:
    435000
    Bil nr. 2 Årgang:
    1991
    Fint indlæg
    Hmm jeg vender tilbage når den blir slidt :lol: :lol: :lol: :lol:
    nej vi har kørt siden april 07 19000 km 2 olie og filtere skift til en tusse stk. på værksted jo har købt nye bøs hjem til gearstængerne men har ikke fået dem skiftet endnu de kostede den svimlende formue af 36 kr med moms.
    Jeg har monteret nye 3 punkts sedler i bagage rummet da de ikke var der 2700 kr for komplet sedler ellers ikke andet pt :wink: :D
     
  9. mede

    mede Member

    Joined:
    9 Marts 2007
    Indlæg:
    773
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    18
    Location:
    Tikøb/Nordsjælland
    Ratings:
    +3 / 0
    Min bil::
    W124 260E Sportline
    Km:
    402000
    Årgang:
    1990
    Bil nr. 2:
    Toyota Yaris
    Bil nr. 2 Km:
    157000
    Bil nr. 2 Årgang:
    1999
    Jeg har haft bilen siden juni 2006 og aldrig brugt ,så mange penge på en bil.
    Fartpilot reperation kr:4000,bagtøj
    Renovering af kardanen og bagtøj kr:11000,
    Udskiftning af benzinrelæ+motorjustering kr:4000.
    Maling og rust arbejde kr:6000.
    Købt viterdæk med fælge til kr:4000.
    Jeg har alid fået at vide at reservedele til mercedes er meget billige men har ikke fundet ud af at hvilke dele mente man
     
  10. tbrix

    tbrix New Member

    Joined:
    21 Januar 2008
    Indlæg:
    15
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Charlottenlund
    Ratings:
    +0 / 0
    Har haft en 190 D fra 86 de sidste to år 346.000 på klokken - min første bil. Jeg har brugt ca 12.000 på værksted over de to år. Den ene gang havde bremset sat sig og smadret helt nye skiver og klodser, der lige var skiftet i forbindelse med syn.

    Jeg skal have ny (300 ce) lige om lidt, glæder mig som en lille dreng, men har ikke rigtig nogle forventninger til hvad det betyder for det årlige budget. Men det ser jo ud til at jeg skal forvente lidt mere, når jeg læser de andre indlæg...
     
  11. Martin

    Martin Member

    Joined:
    4 Marts 2007
    Indlæg:
    488
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Location:
    Stilling - Østjylland
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    Pt. ingen stjerbil
    Km:
    0
    Årgang:
    0
    Bil nr. 2 Km:
    0
    Hej Mede,

    Tja, jeg har hørt samme historie. Og efter min mening er den rigtig, men der er også nogle elementer der gør at det føles dyrere. Så det er en sandhed med modifikationer.
    Brændstof til en 300D koster ORIGINALT ca. 100,- det får du ikke billigere. Til en alm. bil koster et originalt filter 2-3 gange prisen på et uorginalt kvalitetsfilter (f.eks. MANN). Oliefilter, luftfilter er det samme.

    Problemet opstår når du skruer bundproppen af. Så render der 7,5 liter olie ud - som så skal hældes i igen i den anden ende. I en "alm." familie bil er det nok mere typisk med 4-4,5 liter. Det kan man så opveje det ved at skrue proppen af selv, så kan et olieskifte laves til en anstændig pris. Bremser er også til at betale sig fra originalt.

    Det andet aspekt er at en Mercedes er langt mere lukuriøs end en alm. bil. bavares VW og hvad der ellers findes, er da ved at være med i de nye biler. Undervognen er speciel på en Mercedes, med rigtig mange gummibøsninger, stabilisatorer osv. aht. komforten. Jeg spurgte den anden dag hvad det kostede jeg hørte en samlet pris i stumper på 10K. Andre biler har selvfølgelig også noget af den slags, men det er bare ikke 20 år gammelt og gummi mørner (Mercedes eller ej).

    Den forrige model af VW Passat havde mange børnesygdomme. En af dem var nogle defekte bærearme. De fleste fik dem på kulance enkelte måtte selv punge ud. Det vat såvidt jeg ved en operation der kostede 15K eller lidt mere. Og det var vel at mærke en ret ny bil der ikke havde trillet ca. 100.000 (=sprit ny i W124 universet).

    En af mine kollegaer brokkede sig idag fordi hendes nye Peugeot skulle have skiftet et eller andet ved forhjulet (det var en hun så beskrivelsen var ikke mere præcis). Peugeot mente det skulle koste 10K. Bilen har kørt 50.000 Km.

    Set i forhold til det er det vel billigt nok at skifte lidt på sin Mercer (10.000 kr er da trælse, men det kan forsvares). Nyere biler for skiftet samme dele hen ad en kant som vores gamle 124'ere. Forskel er bare at vores har kørt 300.0000 Km mere end VW'erne og Peugeoterne og de betaler stadig af på deres møgspand :lol:.

    Dermed ikke sagt at der også findes nogle W124'ere der er så utrådte efterhånden at man bør indstille rep. på dem. Men en W124'er kan man godt holde fornuftigt kørende i forhold til hvordan jeg ser det. Og man har ikke det månedlige afdrag på 4000 kr eller hvad det er. det kan der køres nogen KM for.

    /Martin
     
  12. Mercedes 124 250D

    Mercedes 124 250D New Member

    Joined:
    13 Januar 2008
    Indlæg:
    8
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Kronjyland
    Ratings:
    +0 / 0
    Jeg er glad for min gamle 124 250D 1985.. Har haft den i et år og den køer bare der ud af. Bilen har køert 620000 jeg har sel køert di 34000 km. Jeg kan godt lide at skifte lidt småting hist og her.

    Min bil i 2007.

    Undervognsbehanling SUVO 2556 kr
    Luftfilter 60 kr
    Oliefilter 80 kr
    Branstoffilter 85 kr
    Vinterdæk + Fælg+ kapsel MB 1700 kr
    2 Nye springlerdyser komplet 90 kr

    Syns faktis ikke det er så dyrt som jeg trode.. bare man arbejder lidt for det undersøger market for gode priser, og rabater..

    Men i 2008 mangler jeg ikke rigtig noget... men der kan jo altid pluslig ske noget, håber det ikke, er sådan en dejlig bil ;-)
     
  13. Peter24V

    Peter24V New Member

    Joined:
    17 Juli 2007
    Indlæg:
    174
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    nordfalster
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    Tør ikke indrømme
    Km:
    8000
    Årgang:
    2011
    Bil nr. 2:
    Koreaner Kadett
    Bil nr. 2 Km:
    130000
    Bil nr. 2 Årgang:
    1997
    Nu vi er ved at "svine" Føjgeot til. Opbevarer for tiden en 307 HDI for en kollega, den er 3 år gammel og har kørt 69000

    Den er p.t. under syn og skøn i forbindelse med en retsag mod den forhandler han købte den af (brugt)

    Årsag, efter at have repareret for ca kr. 20000 på den, så gider forhandleren ikke ofre mere, og der er udsigt til at der skal ofres endnu ca kr. 40-50000,- pga defekt turbo og kobling.
    Turboen er nærmest en sliddel på sådan en HDI motor, det er ikke en sjældenhed at de står af.

    I min verden er sådan en bil slidt op hvis der skal repareres for 60-70000 på den, blot for at holde den kørende, det er jo ca 25-30% af nyprisen for sådan en fætter.
    Nå ja, så kom der lige omlægning af afgift og en ny model undervejs, så nu er bilen ca det samme værd som værkstedsregningen. I kan tro min kollega er glad for sin bil :roll:
     
  14. Miss Mercy

    Miss Mercy New Member

    Joined:
    17 Juli 2007
    Indlæg:
    263
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Midtjylland
    Ratings:
    +0 / 0
    Hej,

    min gamle 300 diesel kører og kører, men selvfølgelig bliver der også ofret lidt fra tid til anden.

    Jeg forsøger så vidt muligt at lave de mindre ting selv og overlader de mere omfattende til værkstedet. Jeg har valgt at sætte 15.000,- af i 2008 i samlede drift udgifter. Her er medregnet 2x olie og filterskift, 2 nye sommerdæk, bremseskift foran (skiver, klodser og uorginal kaliber). Det skulle efterlade plads i budgettet (vel en 6000 til 8000) til uforudsette udgifter, som uden tvivl vil dukke op.

    Blandt andet er viskermotoren begyndt at larme lidt, udstødningen har også ændret lyd, men håber på at svejsning kan gøre det, gearkassen skifter noget hårdt fra 1 til 2 gear ved kold tilstand, men har nu gjort det lige så længe jeg har haft vognen. Om det bliver i år, 2009 eller 2018 at disse ting giver op, må tiden vise.

    Hvis jeg går tilbage en ca. 2 år så er viscosekoblingen skiftet, bremser lavet bagest, bilen malet for 7000,-, to forreste hjullejer udskiftet, pærer i instrumenthus skiftet. Og dertil selvfølgelig standard service med filter og olieskift i hele drivlinien. Alt i alt slet ikke galt.
     
  15. Guldsmeden

    Guldsmeden Active Member

    Joined:
    27 November 2006
    Indlæg:
    2,026
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    36
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    na
    Km:
    0
    Årgang:
    00
    Bil nr. 2:
    na
    Bil nr. 2 Km:
    0
    Bil nr. 2 Årgang:
    0
    Jeg har bekostet ca. 35.000,- på den ene af mine.
    Pengene gik til en tiltrængt rednings aktion, herunder.:
    Omfattende rustrep, Heloplakering, Facelift til E300 D, Ny undervogn incl. kpl. bremser, Sporing, Generator, 6 gløderør, Stort service og Forrude.

    Bilen var jo blevet 20 år gammel, havde kørt 700.000 km. og var derfor MEGET træt.
    Måske i særdeleshed fordi at den i sin ungdom, havde fået repareret en større skade uden at blive rustbeskyttet.... OVERHOVEDET. :evil:
    Men tydeligvis også fordi at tidl. ejer ikke havde gidet passe den ordentlig.

    Bilen blev lavet med brugte men fejlfrie pladedele, og vi malede den selv. (svigerfar er tidl. autolakerer)

    Den anden af mine, er mekanisk sund, men trænger desværre til en del rustrep.
    Jeg købte den for kr. 9.000,- og den har indtil videre fået to fejlfrie, men brugte bremseskiver bag, som jeg i forvejen havde og ligge.
    Derudover en H fjederskål til ca. kr. 600,- Og så et synsgebyr, og en omregistrering. Vi har vel indtil videre kørt ca. 10.000 km i den. :)

    Jeg er så småt begyndt at samle stumper ind til en større rustrep, som forventes udført løbende over de næste par år :roll: :D
     
  16. Lasse

    Lasse Active Member

    Joined:
    15 Maj 2007
    Indlæg:
    2,056
    Likes Received:
    5
    Trophy Points:
    38
    Ratings:
    +6 / 0
    Min bil::
    300E-24, Avantgarde
    Km:
    280000
    Årgang:
    1991
    Bil nr. 2:
    S213 E220d
    Bil nr. 2 Km:
    120000
    Bil nr. 2 Årgang:
    2017
    -
     
  17. Chr Schmidt

    Chr Schmidt New Member

    Joined:
    6 April 2008
    Indlæg:
    64
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Ringsted
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    W123 280E
    Årgang:
    1981
    Bil nr. 2 Årgang:
    0
    Hvor er jeg dog bare glad for at høre alle disse ting om 124'erne.
    Jeg blev i fredags den lykkeligste ejer af en 124-200E fra 89.

    Mit smil sidder stadig lige så højt som i fredags da jeg kørte afsted med den, og min penis er vokset betydeligt meget.

    Efter at have læst disse indlæg er jeg kun blevet endnu gladere for den, da jeg ved at der er mindst 50000m til at min bil vil møde de reps som en ny bil vil møde inden 100000km

    Tak mine ligesindede 8)
     
  18. Lasse

    Lasse Active Member

    Joined:
    15 Maj 2007
    Indlæg:
    2,056
    Likes Received:
    5
    Trophy Points:
    38
    Ratings:
    +6 / 0
    Min bil::
    300E-24, Avantgarde
    Km:
    280000
    Årgang:
    1991
    Bil nr. 2:
    S213 E220d
    Bil nr. 2 Km:
    120000
    Bil nr. 2 Årgang:
    2017
    Og straks skal der lyder et stort tillykke, med vished om at du får mange glædelige timer, sammen med din nye bil :D
     
  19. CABRIO

    CABRIO New Member

    Joined:
    20 December 2007
    Indlæg:
    423
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Virum
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    W124 CE-300
    Km:
    190
    Årgang:
    1993
    Bil nr. 2:
    Toyota Corolla
    Bil nr. 2 Km:
    90
    Bil nr. 2 Årgang:
    1995
    ENDNU ENGANG STORT TILLYKKE MED VALGET AF EN RIGTIG BIL !

    OG SÅ LIIGE ET BILLED PÅ AF DAMEN ....IKK ?

    VENLIG HILSEN CABRIO
     
  20. sejleren

    sejleren New Member

    Joined:
    20 Januar 2007
    Indlæg:
    149
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    østfyn
    Ratings:
    +0 / 0
    Sidste 70.000 km har kostet præcist 42 øre pr km.
    Det er incl. nye dyser, nye ventilløftere og trækaksel, samt noget mere jeg ikke lige kan komme i tanke om.

    Alt er lavet på værksted..!

    Jeg syntes det er et meget fornuftigt regnskab..!!!
     

Del denne side