Mercedes Træf NordFyn 6.-7. September 2024   Information - Tilmeldte biler

Se billeder & video og snik snak fra afholdte arrangementer og træf. Klik her

Hvad er det?

Emne i 'Benzinmotorer ( 4 & 6 cyl.)' startet af Lasse, 13 September 2007.

  1. BRABUS

    BRABUS Well-Known Member

    Joined:
    30 Juni 2007
    Indlæg:
    9,440
    Likes Received:
    33
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Sjælland
    Ratings:
    +36 / 0
    Min bil::
    W124 BRABUS 3.6-24
    Km:
    188
    Årgang:
    1991
    Bil nr. 2:
    VW Lupo 1.2 3L
    Bil nr. 2 Km:
    150
    Bil nr. 2 Årgang:
    2005
    A/C knap

    Her ses den gamle type A/C system hvor knapperne ikke virker som Touch, men som en on/off altså enten er knappen trykken ind eller også er den ude og kun en knap kan være trykket ind, ja faktisk kan man godt få alle knapper til at blive ude, ved at trykke en af de andre halvt ned så hopper den knap ud der er trykket ind uden at den kknap man er ved at trykke ned bliver nede, om systemet så er on eller off det kan jeg ikke huske.
    Så her har man både en E/C knap og en A/C knap.

    Det nye virker jo så med de der dioder hvor knapperne bare trykkes på og så indikere dioden hvilken knap der er valgt.
    Derfor kan man spare A/C knappen væk og flytte recirkulationen ned i stedet for den sidder oppe i træ panelet.
     

    Attached Files:

    • AC.JPG
      AC.JPG
      File size:
      26.8 KB
      Visninger:
      846
  2. Lasse

    Lasse Active Member

    Joined:
    15 Maj 2007
    Indlæg:
    2,056
    Likes Received:
    5
    Trophy Points:
    38
    Ratings:
    +6 / 0
    Min bil::
    300E-24, Avantgarde
    Km:
    280000
    Årgang:
    1991
    Bil nr. 2:
    S213 E220d
    Bil nr. 2 Km:
    120000
    Bil nr. 2 Årgang:
    2017
    Finder lige en gammel tråd frem her :p

    Kortslutning af kontakten; det må vel være pressorstaten? Skal man bare luse den over, mens stikkene stadig sidder på, eller hvordan?

    Mvh Lasse
     

Del denne side