Mercedes Træf NordFyn 6.-7. September 2024   Information - Tilmeldte biler

Se billeder & video og snik snak fra afholdte arrangementer og træf. Klik her

  1. Denne side bruger cookies. Ved af fortsætte med at bruge dette websted, accepterer du vores brug af cookies. Learn More.

webasto ur er uden strøm overhovedet

Emne i 'Oliefyr / benzinfyr - ekstra kabine/motorvarmer' startet af anirak, 26 November 2009.

  1. anirak

    anirak Member

    Joined:
    6 Maj 2009
    Indlæg:
    523
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Location:
    næstved
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    420 se
    Km:
    246000
    Årgang:
    1992
    Bil nr. 2:
    300 td turbo
    Bil nr. 2 Km:
    750000
    Bil nr. 2 Årgang:
    1992
    hvor pokker sidder sikringerne kan dæleme ikke finde nogen og under kontroluret er der ganske vist noget der ku ligne en sikring men så skal jeg have sidebeklædningen ind imod speederen af og det ved jeg godt nok heller ikke hvordan sidder
    der er kun lys i når man tænder lyset på bilen men intet ur og heller ikke den gule eller grønne kontrollampe
    nogen der ved hvor der ca sidder en sikring der skulle være 3 ser det ud til
     
  2. djaabo

    djaabo Active Member

    Joined:
    7 Juli 2009
    Indlæg:
    4,000
    Likes Received:
    9
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Greve
    Ratings:
    +9 / 0
    Min bil::
    CL500 Kompressor
    Km:
    145000
    Årgang:
    2003
    Bil nr. 2:
    SL60 AMG Turbo
    Bil nr. 2 Km:
    135000
    Bil nr. 2 Årgang:
    1994
    Der findes en del forskellige typer Webasto fyr til 124. Men hvis det er en af de første modeller, så sider sikringen bag på uret + at der også sider en sikring i sikrings boksen til uret. Senere hen sider der kun en sikring i boksen til uret og en anden sikring til fyret. Der er bare at (måle) efter om der er sikring der er gået i boksen til at starte med. Ellers så er det ud med uret og tjekke efter.
     
  3. anirak

    anirak Member

    Joined:
    6 Maj 2009
    Indlæg:
    523
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Location:
    næstved
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    420 se
    Km:
    246000
    Årgang:
    1992
    Bil nr. 2:
    300 td turbo
    Bil nr. 2 Km:
    750000
    Bil nr. 2 Årgang:
    1992
    jeg har prøvet begge dele, men har nu dristet mig til at sætte strøm på den røde der går ud fra uret og så kører det sku men samtidig kører alarmen, den er vist i øvrigt deaktiveret fik jeg at vide da jeg købte bilen, men hvordan deaktiverer jeg for alvor alarmen så skulle prob jo være løst
     
  4. djaabo

    djaabo Active Member

    Joined:
    7 Juli 2009
    Indlæg:
    4,000
    Likes Received:
    9
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Greve
    Ratings:
    +9 / 0
    Min bil::
    CL500 Kompressor
    Km:
    145000
    Årgang:
    2003
    Bil nr. 2:
    SL60 AMG Turbo
    Bil nr. 2 Km:
    135000
    Bil nr. 2 Årgang:
    1994
    Jeg skal ikke kunne sige det, hvis der er noget af det der er eftermonteret, så har jeg ingen ide om hvad der er lavet
     
  5. anirak

    anirak Member

    Joined:
    6 Maj 2009
    Indlæg:
    523
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Location:
    næstved
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    420 se
    Km:
    246000
    Årgang:
    1992
    Bil nr. 2:
    300 td turbo
    Bil nr. 2 Km:
    750000
    Bil nr. 2 Årgang:
    1992
    JEG MENER NU AT DEN ER FØDT MED HELE SVINERIET
    MEN DU ALARMEN SKULLE ÅBENBART BARE VÆNNE SIG TIL DEN NYE FORBINDELSE , NU SIGER DEN IKKE NOGET OG ALT VIRKER DAMN MEN FYRET TÆNDER DOG IKKE ELLER TJA JEG HAR MÅLT TRÅDEN TÆNDEREN ELLER HVAD DEN HEDDER OG DER ER STRØM I OGSÅ SÅ DER ER NOGET ANDET DER DRILLER
     
  6. Alex B Jeppesen

    Alex B Jeppesen Active Member

    Joined:
    21 Juni 2007
    Indlæg:
    1,549
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    36
    Location:
    Sjælland
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    w124 250d
    Km:
    290000
    Årgang:
    1992
    Bil nr. 2 Km:
    0
    Bil nr. 2 Årgang:
    0
    Hvis der er originalt monteret sidder sikringer her (det burde gerne stå på højkant på turbo modeller i føresiden.
    Har du udlæst fejlkoder i dit fyr ?Der sidder 3 arbejdsrelæer iøvrigt til fyret i din plastickasse under bundmåtten i passsiden foran.
    [​IMG]
     
  7. anirak

    anirak Member

    Joined:
    6 Maj 2009
    Indlæg:
    523
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Location:
    næstved
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    420 se
    Km:
    246000
    Årgang:
    1992
    Bil nr. 2:
    300 td turbo
    Bil nr. 2 Km:
    750000
    Bil nr. 2 Årgang:
    1992
    jep det sidder på højkant, men desværre så har jeg ikke fået mig taget sammen til og købe en kodeudlæser damn
    der hvor der står f12 har jeg et relæ og sidder jeg har haft det ude men kan ikke sige om det fejler noget og om det er det der bruges ok relæer under måtten det må tjekkes
     
  8. Alex B Jeppesen

    Alex B Jeppesen Active Member

    Joined:
    21 Juni 2007
    Indlæg:
    1,549
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    36
    Location:
    Sjælland
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    w124 250d
    Km:
    290000
    Årgang:
    1992
    Bil nr. 2 Km:
    0
    Bil nr. 2 Årgang:
    0
    Her er en uk manual på dit fyr den er rigtig god..Du skal have de sikringer til dit fyr,de sidder på hovednettet men kan måske sidde i kassen under bundmåtten.
    http://www.telusplanet.net/public/gary2 ... /bbw46.pdf
     
  9. Alex B Jeppesen

    Alex B Jeppesen Active Member

    Joined:
    21 Juni 2007
    Indlæg:
    1,549
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    36
    Location:
    Sjælland
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    w124 250d
    Km:
    290000
    Årgang:
    1992
    Bil nr. 2 Km:
    0
    Bil nr. 2 Årgang:
    0
    Relæ placeringer,der kan være tre relæer det har mit..
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     

Del denne side