Mercedes Træf NordFyn 6.-7. September 2024   Information - Tilmeldte biler

Se billeder & video og snik snak fra afholdte arrangementer og træf. Klik her

  1. Denne side bruger cookies. Ved af fortsætte med at bruge dette websted, accepterer du vores brug af cookies. Learn More.

Til JTC ombygget 190E med M104 2.8

Emne i 'Tuning, ombytning af motor og specialmodeller' startet af Superman, 18 August 2013.

  1. Superman

    Superman New Member

    Joined:
    19 Juli 2012
    Indlæg:
    448
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    0
    Ratings:
    +1 / 0
    Min bil::
    W210 E290
    Km:
    506000
    Årgang:
    1997
    Hej herinde, og mest til JTC.

    Jeg har fået et kig på en 190'er hvilket jo er fint. Den har nemlig fint med udstyr, og så er der stoppet en M104 2.8 ned i motorrummet i stedet for den orginale M103 2.6. Manden der har den til salg skriver at han købte den af en ældre dame, hvor manden var død og hun derfor skulle af med bilen, og angiveligt så skulle det ældre ægtepar have fået lagt motoren i, og sælger ved ikke hvorfor - og det synes jeg er underligt. Hvorfor skulle et ældre ægtepar dog vælge det?

    Men har vedhæftet et par billeder, sælger oplyser at det skulle være en i Københavns området der havde lagt motoren i, så håber lidt at Jakob har stået for det.. Ellers skal jeg ikke nyde noget af bilen når sælger ikke kan fortælle mere..

    Yderligere så har den SEC front, og ''US'' lygter - hvad det så end dækker over.. Jeg mener at kunne huske at der er de runde...
     

    Attached Files:

  2. BRABUS

    BRABUS Well-Known Member

    Joined:
    30 Juni 2007
    Indlæg:
    9,440
    Likes Received:
    33
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Sjælland
    Ratings:
    +36 / 0
    Min bil::
    W124 BRABUS 3.6-24
    Km:
    188
    Årgang:
    1991
    Bil nr. 2:
    VW Lupo 1.2 3L
    Bil nr. 2 Km:
    150
    Bil nr. 2 Årgang:
    2005
    Altså, hvorfor skulle de ikke vælge det :?:
    Hvis manden nu var ude efter mere power, samtidig med det skulle holdes inden for 20%, så har han faktisk gjort et rigtig flot job, ligesom kongebiler herinde fra har gjort med sin lange model.
    DU får det til at lyde som om at alle ældre ægtepar ikke kunne finde på den slags... :D
    en 260er uden kat kan nemlig uden problemer få lagt en 280er motor ned og så holdes under 20% reglen om effekt, så der ikke behøves dokumention for egnethed osv.
    Så det giver da rigtig god mening det netop er denne motor man har smidt i bilen :yes:
    At sælgeren ikke ved hvorfor, er jo blot mangel på information, behøver jo ikke at være noget skummelt ved det :|

    Har du set JTCs arbejde i alle henseener (Ikke noget ondt ment, men alle har gode og dårlige dage), og kender du også alle andre mekanikkere i københanvs området, siden du kan udtale dig på den måde om at det kun kan være hvis han har lavet motor swappet at det kan fungere :roll:
    Det første jeg ville gøre var da at få set og prøvet bilen, hvis den bare køre som var den født med motoren uden problemer og du kan se dokumentation på reg. attesten om motoren modificeringen, så kan jeg altså ikke se problemet. :|
    Det jo tilladt at tjekke op på tingene selv og det kan du jo ved at spørge herinde som du har gjort 8)
    Så bare der står på reg. attesten at motoren er på 2.8 litter og evt. effekt angivelse.
    Så skal du kun gøre 1 ting mere og det er at ringe op til told og skat og høre om afgiften på bilen har været ændret/tillagt noget i senere tid ang. et motor skifte.
    Hvis ikke de kan se noget på reg. nummeret eller stelnummer om nogen former for forespørgsler, så skal du gøre dig selv den tjeneste at høre dem ad om denne motor i denne bil, udløser en "mer" afgift, eftersom der ikke kan være tale om et identitets skifte, eftersom bilen ikke finde med denne motor i øvrigt.
    Hvis de siger god for motor ombytningen uden der skal betales noget, eller at der er betalt en mer afgift, så har du jo kun brugt maks 30min. af dit liv på at få klarhed om en af de fedeste 190ere motor ombygninger jeg synes der findes derude. :yes:
    Den må satme da i den grad med MANUELT gear, kunne komme vildt hurtigt afsted :shock:
    Alene denne specialitet ville da gøre jeg ville grænske ganske nøje i det selv for at få fingrene i en lidt mere speciel 190er :gr8: Den er jo direkte sleeper FED :love:

    SEC fronten giver sig selv på det billede af fronten, jeg synes den er fed hvis det er lavet rigtigt.
    Det giver sådan et mere nyt og ondt udseenet :mrgreen:

    US lygter er skam også firkantede, de ser bare lidt grimmere ud som om de er bygget ind i lygte huset.
    Men det kan jo være pga. SEC fronten man har gjort dette for godkendelsens skyld da tågelygterne normalt bliver dækket af en SEC front og det må man ikke længere.

    Så det tegner for mig et billede af at denne bil i den grad er veldokumenteret og lavet med stor henblik på lovligheden.

    Fordi det første spørgsmål jeg ville stille var da hvorfor hulen man så ikke havde valgt en 320er motor når nu det skulle være en M104er, men den eneste rigtige grund kan netop være at 280eren holder sig inden for de 20% og det gør 320eren ikke.
    Så 280eren kan lade sig gøre uden de store godkendelses afprøvninger.

    Så standen i øvrigt er rigtig fin uden at se slagter gøgler agtigt ud.
    Så jeg må tilstå jeg ser slet ikke dine bekymringer, tvært i mod, alt ser faktisk ud til at være helt som det skal være med den bil. :yes: også selvom det ikke skulle være Jacob som har lavet den ;)

    Så kan du så komme ud og få prøvet bilen :whip: :mrgreen:
     
  3. Superman

    Superman New Member

    Joined:
    19 Juli 2012
    Indlæg:
    448
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    0
    Ratings:
    +1 / 0
    Min bil::
    W210 E290
    Km:
    506000
    Årgang:
    1997
    Det er fordi at jeg synes det virker mærkeligt at et ældre ægtepar skulle have flere kræfter. 166 hk i en bil der vejer 1175 kg burde være rigeligt. Så jeg forstår simpelthen ikke hvis det skulle være tilfældet..


    Og nej, det er jo ikke sådan at det hun er Jakob der kan finde ud af den slags.. :coolguy: Det var mere at hvis det nu var ham, så kunne han jo give lidt info omkring den.. Hvorfor og hvem ejeren på daværende tidspunkt var - det er oplysninger jeg synes kunne være yderst interessante at få :)

    Den er fra 87, så den er jo født uden kat så motoren er lovlig. Han skriver desuden at motoren er godkendt (ved så ikke lige hvad de skal godkende når den ike overstiger 20 %), så det tror jeg jo på - men det skal da selvfølgelig tjekkes inden evt. køb. Man har vel valgt en 2.8 fordi at den netop er lovlig - og de tjekker vel motornummeret..

    Jeg bliver bare en anelse skeptisk når der er skiftet motor på denne måde, specielt fordi jeg undrer mig over hvorfor det er gjort. Men det er uden tvivl en vildt fed ombygning.. Så kunne man lige få sat en 320'er i, med lidt andre knaster.. Så kunne man nok godt ligge side om side med din elskede Brabus :gr8: Det ville jeg finde yderst sjovt.. ;)

    Ingen tvivl om at jeg gerne vil prøve den. Men der er altså et stykke fra Aarhus til København.. Så ville gerne vide lidt mere om den først rules Men hvis jeg skal prøve den, vil jeg meget gerne have en herfra forummet med!
     
  4. BRABUS

    BRABUS Well-Known Member

    Joined:
    30 Juni 2007
    Indlæg:
    9,440
    Likes Received:
    33
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Sjælland
    Ratings:
    +36 / 0
    Min bil::
    W124 BRABUS 3.6-24
    Km:
    188
    Årgang:
    1991
    Bil nr. 2:
    VW Lupo 1.2 3L
    Bil nr. 2 Km:
    150
    Bil nr. 2 Årgang:
    2005
    Grunden til motorskiftet kunne også være at den org. motor døde af utilsigtede årsager.
    Nogle glemmer at hælde olie på, nogle køre bare for langt på deres olie uden filter skifte.
    Nogle ser ikke at køler væsken er løbet af osv osv.
    Det behøver ikke være nogen lyssky grunde eller hvor vil du hen med dine bekymringer :|
    Det kunne jo bare være at værkstedet som har haft tjekket op på et evt. motorhaveri har haft denne motor på lager og tilbudt ham den i stedet.
    Men lyder mere af at han har været lige så effekt sulten som mange andre er Uanset deres alder, så synes jeg den med at et ældre ægtepar (lyder som en rigtig fordoms forstilling om hvordan sådan nogle skal være) ikke kan have den interesse er lidt off :D du drømmer ikke om hvor mange ægtepar der findes hvor manden går og har samme drømme som dem på 14 år der bare godt vil have den ferrari de havde på deres værelses plakat.
    Hvordan vi så udlever dem senere i livet, det har intet at gøre med om man så har giftet sig og er nået lidt op i årene.
    Jeg kan forsikre dig om at jeg nok aldrig ændre min kørestil eller hobby, uanset hvor mange jeg så var gift med og hvor gammel jeg blev :D

    Men klart det er en "anderledes" bil og den skal bare tjekkes i bund, så kunen historien bag motorskiftet jo egentlig ikke være mere uvæsentlig hvis alt nu er som det skal være ;)
     
  5. Superman

    Superman New Member

    Joined:
    19 Juli 2012
    Indlæg:
    448
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    0
    Ratings:
    +1 / 0
    Min bil::
    W210 E290
    Km:
    506000
    Årgang:
    1997
    Jeg holder stadig på at jeg gerne vil vide hvorfor. Det er jo ikke ligefrem fordi at det er plug'n'play at smide en M104 i en 190'er sammenlignet med den orginale M103. Der er lidt mere ledningsarbejde der skal foretages og sådan - jeg tvivler meget tærkt på at et almindeligt værksted ville gøre det, eller slet ikke foreslå det som en mulighed.

    Vi er af 2 forskellige opfattelser her..
     
  6. Superman

    Superman New Member

    Joined:
    19 Juli 2012
    Indlæg:
    448
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    0
    Ratings:
    +1 / 0
    Min bil::
    W210 E290
    Km:
    506000
    Årgang:
    1997
  7. Bilglad

    Bilglad Active Member

    Joined:
    30 Juni 2011
    Indlæg:
    2,068
    Likes Received:
    16
    Trophy Points:
    38
    Location:
    København K
    Ratings:
    +19 / 0
    Min bil::
    W210 300 Turbodiesel
    Km:
    600000
    Årgang:
    1998
    Den ser ret pæn ud,

    Du vil gerne vide hvorfor??

    Jeg vil gerne vide hvorfor ikke :)

    Sådan et projekt er ikke mere komplekst end man gør det til, teknologien er ældre og derfor er det faktisk nemmere end så meget andet, motor + div, er nok taget fra en donor w124, det eneste jeg tænker måske kan blive et problem er pladsmangel og evt. tilpasning af udstødning

    Den motor køre kanon, og i en w201 så kommer der godt med fart på, men det du kommer til at mærke mest er forskellen på bundtrækket, den gamle m103 køre med mekanisk insprøjtning, den nye 104 køre, MPI AKA bosch HFM og har derfor meget bedre moment kurve..

    Jeg tror faktisk ikke man kan finde en sjovere W201, måske 2.5 16V men tror faktisk m104 gør jobbet bedre :)
     
  8. djaabo

    djaabo Active Member

    Joined:
    7 Juli 2009
    Indlæg:
    4,000
    Likes Received:
    9
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Greve
    Ratings:
    +9 / 0
    Min bil::
    CL500 Kompressor
    Km:
    145000
    Årgang:
    2003
    Bil nr. 2:
    SL60 AMG Turbo
    Bil nr. 2 Km:
    135000
    Bil nr. 2 Årgang:
    1994
    Super fedt project og det er godt at se det hele er lavet så orginalt som muligt.
    Men det er ikke normalt at et ældre ægtepar laver sådan et project!
    Selv om den gamle M103 motor skulle være stået af, så er M104 motoren som Bilglad skriver...ikke lige plug and play og ville kun være dyre at få sat i.

    Desværre ikke en jeg har haft fingre i. Men jeg kan huske at for et års tid siden kom der en ung gut og købte en M104 2.8 motor af mig, den skulle bruges til en W201er... Om det lige er den, kan jeg ikke sige.
     
  9. Superman

    Superman New Member

    Joined:
    19 Juli 2012
    Indlæg:
    448
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    0
    Ratings:
    +1 / 0
    Min bil::
    W210 E290
    Km:
    506000
    Årgang:
    1997
    Tak for det Jakob. Nej, jeg synes også at selve ''historien'' lyder underlig.

    Hvad vil i mene den er værd?

    Den er fra 1987, bilen har kørt 220.000 ved ikke med motoren, den har jo som sagt fået monteret en M104 og SEC front. A/C virker ikke, og der er lidt rust i venstre forskærm som i kan se, men ellers skulle den stå pæn, og bunden skulle være smurt ind i tekstyl.
     
  10. djaabo

    djaabo Active Member

    Joined:
    7 Juli 2009
    Indlæg:
    4,000
    Likes Received:
    9
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Greve
    Ratings:
    +9 / 0
    Min bil::
    CL500 Kompressor
    Km:
    145000
    Årgang:
    2003
    Bil nr. 2:
    SL60 AMG Turbo
    Bil nr. 2 Km:
    135000
    Bil nr. 2 Årgang:
    1994
    Vel omkring de 25.000
     
  11. BRABUS

    BRABUS Well-Known Member

    Joined:
    30 Juni 2007
    Indlæg:
    9,440
    Likes Received:
    33
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Sjælland
    Ratings:
    +36 / 0
    Min bil::
    W124 BRABUS 3.6-24
    Km:
    188
    Årgang:
    1991
    Bil nr. 2:
    VW Lupo 1.2 3L
    Bil nr. 2 Km:
    150
    Bil nr. 2 Årgang:
    2005
    Jeg forstår stadig ikke brugs værdien i at vide hvorfor :|

    Hvad kan det bruges til :|
     
  12. djaabo

    djaabo Active Member

    Joined:
    7 Juli 2009
    Indlæg:
    4,000
    Likes Received:
    9
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Greve
    Ratings:
    +9 / 0
    Min bil::
    CL500 Kompressor
    Km:
    145000
    Årgang:
    2003
    Bil nr. 2:
    SL60 AMG Turbo
    Bil nr. 2 Km:
    135000
    Bil nr. 2 Årgang:
    1994
    Hvis det nu kom frem, at det var en 20 årig knækt, der havde kørt tarmene ud af bilen. Så er det jo ikke ligeså spændene at få fingre i den.
     
  13. Superman

    Superman New Member

    Joined:
    19 Juli 2012
    Indlæg:
    448
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    0
    Ratings:
    +1 / 0
    Min bil::
    W210 E290
    Km:
    506000
    Årgang:
    1997
    Præcis derfor JTC. Og det er vel normal vis også derfor at man ville smide en større motor i..
     
  14. CSchmidt

    CSchmidt Active Member

    Joined:
    3 December 2010
    Indlæg:
    1,248
    Likes Received:
    9
    Trophy Points:
    38
    Ratings:
    +10 / 0
    Min bil::
    JingJang Auris D-cat
    Km:
    165000
    Årgang:
    2007
    Bil nr. 2 Km:
    0
    Re: Sv: Til JTC ombygget 190E med M104 2.8

    Ældre mennesker kan da også godt lide at have lidt at rykke med. Hvorfor køber de måske ellers alle de store biler til at starte med.

    Og bare fordi at det er en gammel en som har haft bilen er det jo ingen garanti for ordenlig kørsel.

    Hvem har måske ikke set eksempler som dette
    http://youtu.be/ZOGcsVggAvM

    Den var med manuelt gear den 190'er ikke? :lol:

    sendt fra mobilen, med Tapatalk2.. formentlig i arbejdstiden
     
  15. Bendix

    Bendix Well-Known Member

    Joined:
    22 Januar 2007
    Indlæg:
    4,462
    Likes Received:
    49
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Nordsjælland
    Ratings:
    +59 / 1
    Min bil::
    w124 E420
    Km:
    225
    Årgang:
    1994
    Bil nr. 2:
    A207 E250
    Bil nr. 2 Km:
    185
    Bil nr. 2 Årgang:
    2011
    Hva' fa'en, han har pillet smølfe-klistermærkerne af. :rofl:


    Bendix
     
  16. BRABUS

    BRABUS Well-Known Member

    Joined:
    30 Juni 2007
    Indlæg:
    9,440
    Likes Received:
    33
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Sjælland
    Ratings:
    +36 / 0
    Min bil::
    W124 BRABUS 3.6-24
    Km:
    188
    Årgang:
    1991
    Bil nr. 2:
    VW Lupo 1.2 3L
    Bil nr. 2 Km:
    150
    Bil nr. 2 Årgang:
    2005
    Jeg synes ik det giver mening.
    Prøv bilen, se hvordan den køre.
    Sådan en knægt ville have sat et meget tydeligt præg i øvrigt på bilen.
    Ogmdetmkunne ligeså godt være en 40 årig som en 20 årig der havde kørt tarmene ud af den.
    Så jeg ville kun dømme bilen og den skal som nok give dig et rette indtryk ;)
     
  17. Superman

    Superman New Member

    Joined:
    19 Juli 2012
    Indlæg:
    448
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    0
    Ratings:
    +1 / 0
    Min bil::
    W210 E290
    Km:
    506000
    Årgang:
    1997
    Det giver mening for mig.


    Men manden har ikke svaret den på mail jeg sendte for 2 dage siden, og jeg har 2-3 gange spurgt om hans telefonnummer uden at få respons på det. Sådan en sælger magter jeg simpelthen ikke.
     
  18. BRABUS

    BRABUS Well-Known Member

    Joined:
    30 Juni 2007
    Indlæg:
    9,440
    Likes Received:
    33
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Sjælland
    Ratings:
    +36 / 0
    Min bil::
    W124 BRABUS 3.6-24
    Km:
    188
    Årgang:
    1991
    Bil nr. 2:
    VW Lupo 1.2 3L
    Bil nr. 2 Km:
    150
    Bil nr. 2 Årgang:
    2005
    Så er bilen heller ikke så interessant for dig kan man sige 8)
    For man finder jo ikke lige en magen til og det er lidt det der sælger denne her.

    Omvendt kan man sige, jo større motor du har i, jo mere mand er den over opgaven, så en 20årig knægt med eks. en 2,3er ville jeg meget mere frygte var blevet pint konstant, fordi den skal have fuld gas hele tiden for at være oppe på mærkerne.
    Et groft eksepel kunen være der lå en stor V8er i den. Hvis man har bare en lille smule fornuft, så ville man også vide at sådan en ligger man ikke og fyre af hele tiden, det er der ganske enkelt ikke plads til eller mulighed for.
    Samme med denne her, han skal jo bruge noget mere plads og vej, for at ligge og fyre den af hele tiden, end med en tilsvarende 2.3er som kan fyres af hele tiden fordi den ikke bevæger sig så langt og så hurtigt.
    Det er netop det jer synes man ser mest af, med henhold til unge der fyre deres biler af, dem med de små øko racere, smadre dem jo mildest talt, fordi de hele tiden ligger og køre med fuld acceleration og topfart da der ikke sker en prut ellers.

    Hvis man var oprigtig interesseret, så ville bekymringer om et forrigt ejer skab ikke holde mig tilbage med sådan en special bil.
    Så skulle jeg nok gøre mig mine egne undersøgelser og tage mine forbehold, for at komme til bunds i hvordan den havde det osv.
    Jeg mener hvorfor ikke bare køre den til et FDM brugtbil tjek :|
    Det fortæller dig ret hurtigt om der er problemer du skal være obs. på også angående motoren og dens tilstand.

    Hvis man virkelig brænder for sådan en special model, så synes jeg der er alt for mange bekymringer på for lidt handlings/informations grundlag.
    Du har ikke prøvet bilen, set den, fået oplyst om ombygningen står på reg. attesten osv osv.
    Sælgeren kan have haft travlt, ferie hvad ved jeg, hvis jeg brændte for en "special" bil eller noget hvilket som helst andet jeg ved ikke ser dagens lys særlig tit, så havde jeg gerne været tålmodig og ikke set mig sur og givet op, på hvad sagde du... 2 til 3 dage :D rolig nu der :D

    Jeg skulle vente 7 dage på at sælger af min Brabus var i England, hvor jeg ikke kunne få fat på ham.
    Det skulle da ikke holde mig tilbage, det ligger 200% fast. Så mig ud og tjekke butikken osv.
    Det ved jeg så godt du ikke rigtig kan, men så send da en mail fra anden mail adresse spørgende om bilen, så kan man da se om han blot vil undgå dig eller reælt ikke er til stede.

    Men det største problem er jo nok også at du ikke bare kan køre ud til ham, det er ligesom der jeg havde gjort mit første agresive tiltag. Så det må være et fustrende hvis man brænder for denne ombygning som jeg også kan forstå på
    dig at du er eftersom du ikke kan få fat på sælger

    Mange sælgere er også bange for at komme til at tale over sig eller få forrige kunde på nakken fordi de har oplyst hvem de er evt. osv. osv. og med den bil kan han med rette side og tænke hvis du virkelig brænder for den som mange nok vil med sådan en konvertering, så skal du nok lade dig komme over dine bekymringer og dukke op, sådan plejer det jo at være med sådan nogle biler af den type ;) en oprigtig køber skal nok være vedholden.
    Men klart er man bare ude for at få en 190er med lidt power, så vil jeg nok også sige, så kan jeg godt forstå holdningen, fordi så kan man jo ligeså godt købe en 2.6er uden alle de der "spørgsmål" der dukker op med en special model :D
     
  19. heiber

    heiber New Member

    Joined:
    29 December 2012
    Indlæg:
    195
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    230 E
    Km:
    280000
    Årgang:
    1989
    Bil nr. 2 Km:
    0
    Hej hvis du syntes det er for langt at køre, kunne du evt spørge en her på
    forumet om de havde lyst til at kører forbi og tag et kik.
    Men igen når du siger forhandlerne ikke melder tilbage er det måske
    fordi du har spurgt for meget, hvis du forstår. :-D-D
    Ved det ikke men kan man evt se det på en synseddel, nej det kan
    man sku nok ikke.
     
  20. BRABUS

    BRABUS Well-Known Member

    Joined:
    30 Juni 2007
    Indlæg:
    9,440
    Likes Received:
    33
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Sjælland
    Ratings:
    +36 / 0
    Min bil::
    W124 BRABUS 3.6-24
    Km:
    188
    Årgang:
    1991
    Bil nr. 2:
    VW Lupo 1.2 3L
    Bil nr. 2 Km:
    150
    Bil nr. 2 Årgang:
    2005
    Ja de der 2,3-16 og 2,5-16 er ikke vildt hurtige, de er lette og gode bane biler, men savner altså noget saft i mine øjne.
    En M104 motor skulle nok give en 2,3-16 og 2,5-16 klø :D

    Jeg kendte engang en som havde en 190E 2,3-16 Brabus med 218 Hk.
    Hvad der var lavet ved den ved jeg ikke, men den var godt nok kvik :D

    Den 190E 2,6 jeg kørte i nogle dage var også ret kvik, men med autobox så lidt doven ud af hullet :D

    Brabus lavede også en 190E 3,6-24 den motor jeg har i og den lavede 0-100 tider på 5,8 sek. samt topfart på 272 :D

    :arrow: http://www.youtube.com/watch?v=bVVSeJcE3xY

    Det er nok den fedeste motor kombination jeg har set, også federe end den 5,0 V8 fra SECeren da lavede som var langsommere og alt for tung til den bette bil :mrgreen:
     

Del denne side