1. Denne side bruger cookies. Ved af fortsætte med at bruge dette websted, accepterer du vores brug af cookies. Learn More.

På udkig efter W124 - hjælp

Emne i 'Biler Købes' startet af Der Meister, 1 Oktober 2018.

  1. Der Meister

    Der Meister New Member

    Joined:
    1 Oktober 2018
    Indlæg:
    5
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    1
    Location:
    Storkøbenhavn
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    Endnu ingen
    Km:
    0
    Årgang:
    0
    Hej

    Er helt ny her på siden, da jeg er på udkig efter min første bil – en W124. Jeg søger hjælp fra alle eksperterne til hvad jeg skal kigge efter. Hvis jeg har ramt det forkerte underforum, så sig lige til.

    Jeg er som sagt på udkig efter en W124. Årsagen til den model er, at designet er fedt, og jeg kan forstå, at de senere modeller ruster op for et godt ord (hvad mine prøveture de sidste par uger har bekræftet mig i). Jeg har dog endnu til gode at prøvekøre en, men jeg har været ude og prøvekøre nogen W210’ere, som jeg synes kører lækkert (på trods af at de har være plaget af rust) – ved godt det er noget helt andet end W124, men satser alligevel på, at W124 giver lidt samme kvalitetsfornemmelse.

    Da jeg både bor og arbejder i København vil jeg ikke komme til at bruge den til daglig – det er ren liebhaveri, og jeg regner ikke med at komme til at køre voldsomt meget/langt. Dog vil jeg ikke indregistrere den som veteran, da jeg ønsker at kunne bruge den året rundt. Jeg har ingen garage til den, så den vil komme til at stå på gaden i byen. Jeg havde håbet på at kunne finde nogle eksemplarer, der ikke var plaget af rust, til ca. 20.000 kr., men jeg kan se, at det urealistisk. Mine ufravigelige krav er, at bilen skal have automatgear og airbag. Derudover må den gerne have soltag, men det er ikke noget krav. Jeg vil også meget gerne undgå læderkabine. Jeg går ud fra, at det ikke kan betale sig at kigge efter diesel-versioner med mit forventede lave kørselsbehov (og de er vist også noget dyrere i ejerafgift)?

    Hvad skal man kigge efter på disse biler? Selvfølgelig må den ikke være ædt op af rust, men hvornår er det for meget til at det kan reddes? Er der nogen dele eller andet, som bare notorisk er svage, og som man derfor skal kigge efter?

    Mht. forsikring går jeg lidt og overevejer, om det kan betale sig at kaskoforsikre. Ud fra de priser, jeg kan finde på nettet kan jeg se, at den årlige pris for ansvar + kasko med max 10.000 km. og selvrisiko på 4-5000 kr. vil ligge i omegnen af 10.000 kr., hvorimod ansvarsforsikring vist kan gøres for 5-6.000 kr. Hvad tænker I?

    Alt input modtages med glæde!
     
    Last edited: 1 Oktober 2018
  2. Der Meister

    Der Meister New Member

    Joined:
    1 Oktober 2018
    Indlæg:
    5
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    1
    Location:
    Storkøbenhavn
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    Endnu ingen
    Km:
    0
    Årgang:
    0
    Glemte også at høre, om der kan siges noget generelt om, hvad man må forvente af løbende udgifter til vedligehold/reparationer? Kan jeg håbe på at det kan gøres for 1-2.000 kr./måned (reparationer og dæk)? Eller vil det generelt være mere? Det kommer selvfølgelig an på standen af den konkrete bil, men mit kørselsbehov vil som nævnt formentlig ikke være så stort.
     
  3. OHolm

    OHolm Member

    Joined:
    4 August 2013
    Indlæg:
    243
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    18
    Location:
    Hadsten
    Ratings:
    +3 / 0
    Min bil::
    E320CE
    Km:
    185000
    Årgang:
    1995
    Bil nr. 2:
    E320CE
    Bil nr. 2 Km:
    283000
    Bil nr. 2 Årgang:
    1993
    Jeg vil klart gå efter en faceliftet model efter 93 med 5 gear, jeg har selv 2 stk e320 coupe. Motorerne er meget bedre og mere økonomiske og bedre moment. Denne ene i Spanien 185.000km. Den anden i dk 290.000km. Den i Spanien kører langt bedst, måske fordi det er en sportsline, den danske har startet sit liv i sydtyskland.
    Det der er problemet med den faceliftede model er ledningsnettet i motorrummet, det kan vist tage pynten af 10000kr. Rust ved donkrafthullerne er let at få ordnet. Bag ved forskærmene kan der være rust i toppen og bunden af dørstolperne. God jagt!
     
  4. kongebiler

    kongebiler Active Member

    Joined:
    30 Marts 2007
    Indlæg:
    2,580
    Likes Received:
    8
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Hadsten v Århus
    Ratings:
    +10 / 0
    Min bil::
    124033 :-)
    Km:
    550.000
    Årgang:
    1990
    Bil nr. 2:
    W140 400SE
    Bil nr. 2 Km:
    300.000
    Bil nr. 2 Årgang:
    1992
    Det er et stort og meget langt spørgsmål og dermed et langt svar.
    Klart benzin, pga afgift
    200 16v 4 cyl
    220 16v. 4 cyl
    280 24v. 6 cyl
    320 24v. 6 cyl
    Pga nyere teknik, og ingen strøm fordeler dæksel der kan samle fugt når den kun kører sjældent
    Kig ledningsnet i motorrummet for dårlig isolering på ledningerne det kan blive dyrt
    Spørg på forsikring FØR du køber bilen, mange selskaber kan ikke lide Mercedes

    Torsdage er der træf med nogle MEGET kloge hoveder, tag ud og snak med dem.
    Jeg har ikke adressen, men den findes her på forum

    God jagt

    Sendt fra min BILLIG-MEN-GOD-KINA-HUAWEI-TELEFON med Tapatalk
     
  5. Der Meister

    Der Meister New Member

    Joined:
    1 Oktober 2018
    Indlæg:
    5
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    1
    Location:
    Storkøbenhavn
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    Endnu ingen
    Km:
    0
    Årgang:
    0
    Mange tak for svar. Det lyder godt med en faceliftet model og 5 gear, men det ser desværre ikke ligefrem ud som om de hænger på træerne. Jeg må holde udkig.
     
  6. Der Meister

    Der Meister New Member

    Joined:
    1 Oktober 2018
    Indlæg:
    5
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    1
    Location:
    Storkøbenhavn
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    Endnu ingen
    Km:
    0
    Årgang:
    0
    Tusind tak for svaret.

    Du nævner en række motorer - er det dem, du anbefaler, da de ikke har et strømfordelerdeksel, der samler fugt? Altså forstået sådan at andre motorer (f.eks. 2,6) hat det?
     
  7. kongebiler

    kongebiler Active Member

    Joined:
    30 Marts 2007
    Indlæg:
    2,580
    Likes Received:
    8
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Hadsten v Århus
    Ratings:
    +10 / 0
    Min bil::
    124033 :-)
    Km:
    550.000
    Årgang:
    1990
    Bil nr. 2:
    W140 400SE
    Bil nr. 2 Km:
    300.000
    Bil nr. 2 Årgang:
    1992
    Præcis :)

    Sendt fra min BILLIG-MEN-GOD-KINA-HUAWEI-TELEFON med Tapatalk
     
  8. Bilglad

    Bilglad Active Member

    Joined:
    30 Juni 2011
    Indlæg:
    2,055
    Likes Received:
    14
    Trophy Points:
    38
    Location:
    København K
    Ratings:
    +16 / 0
    Min bil::
    W210 300 Turbodiesel
    Km:
    600000
    Årgang:
    1998
    de sidste modeller har definitivt de mest højtydende motorer, men lider desværre af el fejl, inden man har set sig om kan man stå til at skifte tændspoler, ledningsnet, motorstyring, gasspjæld, hvis dette ikke er gjort af tidligere ejer og sådan en omgang kan løbe op i over 20.000 kr.

    De 5 trins gearkasser har 1 gear mere, men er desværre ikke så holdbare som de 4 trins, og de er svære at reppe på, en ombytter er stort set umuligt at finde pga. dette....

    Jeg foretrække selv de ældre modeller pga. de er mere mekaniske og når en bil er oppe i denne alder ses det fra min side som en fordel at driftomkostningerne ikke er så store :)
     
    Last edited: 3 Oktober 2018
  9. Johnson

    Johnson Member

    Joined:
    3 Maj 2010
    Indlæg:
    350
    Likes Received:
    5
    Trophy Points:
    18
    Ratings:
    +5 / 0
    Min bil::
    A124 E220
    Km:
    210000
    Årgang:
    1997
    Bil nr. 2 Km:
    0
    Velkommen til forum:). Hvis du søger lidt rundt i tidligere indlæg kan du finde svar på næsten alt.

    Jeg har selv haft en 230 CE fra '88 og nu har jeg en E220 fra 97. Begge 124'ere. Min erfaring er at de nyere fra 93 og opefter har lidt mere tendens til at ruste end tidligere modeller og så er der det med ledningsnettet hvor isoleringen går i stykker og det kan virkelig lave meget sjov og ballade. Til gengæld er motorerne en hel del bedre på de nyere modeller. Mht reservedelspriser kommer du ikke til at blive ruineret. De er på samme niveau som f.eks VW Golf fra tidligere årgange. Jeg kan generelt kun anbefale at købe originale reservedele.

    Hvis du køber en 124'er får du simpelthen en fantastisk cruiser der er bygget dengang hvor de lavede Mercedes der skulle holde i mange år. Hvis den 124'er du finder er pæn og velholdt vil du ikke kunne mærke at den er 30 år gammel.

    Forskellen på de 6 cyl vs 4 cyl er at den 6 cyl har lidt blødere motorgang og kan selvfølgelig flytte sig lidt hurtigere, men så bruger den også lidt mere benzin. Min 4 cyl går cirka 10 km/l uanset hvor meget jeg tæver den.

    Ulempen ved at du gerne vil have stofsæder er at der som regel er slidt hul i forsædet lige ved lænden hvor man stiger ud. Det oplever du ikke med lædersæder.

    Jeg har selv lige fået lavet rust og alt kan jo næsten reddes. Min var slem ved vangerne så sørg for at få plastikplankerne af nede ved donkrafthullerne så du kan se om den er hårdt angrebet. Der er som regel også rust under sprinklerbeholderen i motorrummet.

    Vær meget obs på at gearkassen skifter pænt uden ryk og at den ikke fedter i gearerne eller har mislyde. Den skal gerne skifte blødt og lækkert. 4 trins automatkasser er klart de mest holdbare.

    Hvis du selv kan skrue lidt på biler kan du virkelig komme langt uden det bliver alt for dyrt. Alt er jo stort set mekanisk så du kan i princippet ordne rigtige mange ting på egen hånd.

    Du skal generelt ikke være nervøs for om bilen har nogle kilometer på bagen. Både gearkasse og motor kan køre virkelig mange kilometer. Vær opmærksom på om slid i kabine stemmer nogenlunde overens med de kilometer den har kørt.

    Heldig lykke med at finde din nye stjernecruiser. Pas på for du kommer virkelig til at elske en 124'er og de er vanedannende:)
     
  10. Eddie

    Eddie Member

    Joined:
    30 September 2014
    Indlæg:
    535
    Likes Received:
    20
    Trophy Points:
    18
    Ratings:
    +26 / 0
    Min bil::
    260E Sportline
    Km:
    452.000
    Årgang:
    1990
    Bil nr. 2:
    Mondeo mk3 V6 Ghia
    Bil nr. 2 Km:
    400.000
    Hvis du skal ramme sweetspot vedr. rust, er mit indtryk at den generelle konsensus er at modellen mellem '89-'92 er de bedste (fra det første facelift med planker på siden af dørene som mit profilbillede, men med den gamle front- og bagklap). Der får du så ikke de "nye" motorer med i købet, men derimod den "gamle" benzin-serie M102, M103 som er 2-ventilet pr. cylinder og 4-trins gearkasser. Ældre teknik som bare kører og kører, men som kan have tændingsproblemer, grundet opsamlet fugt i strømfordeleren, hvis de ikke bruges så meget. Dog er delene generelt meget nemme og billige at få fat i, til disse motorer, i forhold til de 4-ventilede som kan være kostbare at skaffe dele til. Og så flyder nettet over med guides og reparations-vejledninger til de gamle serier. Jeg har selv valgt en med M103 med vilje (kunne så "kun" finde en 260E og ikke en 300E, med det udstyr og den stand jeg ville have), for netop at være i stand til at kunne skaffe dele til den fremadrettet så længe som muligt, da jeg gerne ville have en "keeper" til fremtidig veterankøretøj. Min kørte før den blev sendt til opbevaring, ca. 10-10,5 km/l blandet kørsel på landevej/motorvej, men den kunne også komme ned på 8-9 km/l ved ren bykørsel. Så jeg går med Bilglad her... de ældre modeller er både lidt billigere og nemmere at skaffe dele til, og konsensus er vist at sweet-spot'et ligger mellem '89-'92 rust- og kvalitetsmæssigt.

    Jeg tror dog ikke at der er særligt mange af bilerne fra det første facelift, der har airbag? Min har ihvertfald ikke, og de andre jeg har set, har jeg kun set et par stykker med airbag. Du kan IKKE eftermontere en airbag - synsmanden dumper din bil lige med det samme, hvis han ser på SKAT's udstyrsliste på bilen, og du ikke har nogle papirer fra Mercedes som godkender ombygningen - det er de ikke supervilde med...

    W124'ere hænger ikke mere på træerne som de gjorde for nogle år siden - "eksportørene" har fået gjort kål på de fleste (smidt dem til ophug, eller ladet dem "forsvinde" på anden vis, og ellers indkassere fra statskassen i overflod) siden 2013-14-stykker, og generelt er der pæne men også dyre eksemplarer tilbage. Nogle gange kan man falde over billige 124'ere til renovering, men som regel overfaldes disse af de føromtalte "eksportører" (som kan blive MEGET hidsige, hvis de konfronteres med at snyde - taler af erfaring). Du bliver derfor nok nødt til først og fremmest at finde en bil i den stand du synes er okay og pengepungen taler til, og SÅ se på hvilken motor og hvilket udstyr den har.

    Det vigtigste er at du har en plan for bilen - ingen garage og salt om vinteren VIL kræve ekstra vedligeholdelse... den VIL ruste hist og pist, og du SKAL være efter den. Mekanisk er det heller ikke en ny bil, men da de generelt er stærke, så er det som regel heller ikke noget problem. Jeg plejer at inddele bilen i 3 segmenter, - Interiør (huller i sæder mm.), -Eksteriør (rust mm.), -Mekanik (motor- eller gearkasse, bremser mm.). Hvis bilen har graverende/alvorlige fejl på mere end et af disse segmenter, plejer jeg at sige at bilen ikke er noget for mig. Men det vil nok være svært at finde en som IKKE har lidt fejl hist og her, og gerne fordelt over flere segmenter. Hvor meget du vil acceptere, er selvfølgelig afhængigt af bilen, eller hvad du selv har evner/økonomi til.

    Rust er det værste (det er altid det som slår biler ihjel) - kig gerne bagi på ophængspunkterne foran bagakselen, hvor bøsningerne er spændt på chassiset - hvis disse "knaser", når du trykker på dem, kan det virkeligt være noget L... at lave/DYRT at få lavet, medmindre man lige finder en som er lidt handy. Under batterirammen, er også et sted som bør checkes - du kan ikke se det ved visuel inspektion, men et godt fingerpeg er om den tidligere ejer sørger for at rense blade og skidt op, omkring batteriet. Min egen batteriramme var næsten rustet igennem... heldigvis var der ingen skader under batterirammen, det var fuldstændigt som nyt - dog er de to bagerste af de tre bolte som holder batterirammen på chassiset, knækket grundet overtæring af boltene fordi syren har arbejdet i bunden af rammen - det har jeg stadig ikke fundet ud af, hvordan jeg skal ordne (der skal nok svejses nye stag i, og det er selvfølgelig de to bagerste ind mod kabinen). Jeg fandt også lidt overfladerust i de to horn nede under fronten, som er med til at holde køler og bundplade - hvis jeg havde opdaget det senere, var det bare nyt på. En del små gennemtæringer er nemme at lave, forudsat de ikke sidder for tæt på noget bærende (som f.eks. ophæng ved bagakselen) - f.eks. er rust i paneler/donkrafthuller ikke alvorligt at udbedre. Desuden er rust i afmonterbare komponenter (døre, klapper, forskærme mm.) heller ikke noget graverende (skru' gammelt af - skru' nyt på... bum!). Ellers tror jeg at resten ER nævnt herover...

    Jeg har vedlagt lidt info... ;)
     

    Attached Files:

    Last edited: 4 Oktober 2018
  11. Der Meister

    Der Meister New Member

    Joined:
    1 Oktober 2018
    Indlæg:
    5
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    1
    Location:
    Storkøbenhavn
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    Endnu ingen
    Km:
    0
    Årgang:
    0
    Tusind tak for svarene so far. Det er virkelig værdsat!

    Mht. strømfordeleren er der så noget man rigtig kan gøre ved det, hvis man ikke kører så tit? Eller er det bare ærgerligt og noget, man må regne med at skulle skifte oftere end ellers?

    Hmm det passer meget godt med at de fleste, jeg har kigget på, ikke har airbag. Jeg har nogen gange set nogen, der iflg. annoncens billeder og beskrivelse har airbag, men når jeg slår dem op i Motorregistret, så står der "Nej" ud for airbag. Dog står der "Nej" ud for alt udstyr, så jeg fornemmer, at man desværre ikke kan stole på det, man kan slå op i Motorregistret på nettet (måske fordi det er så gamle biler, så informationerne må være taget fra et gammelt system, hvor man ikke har fået al data med?). Ved du tilfældigvis, om jeg selv på anden vi kan tjekke, om en airbag er eftermonteret?

    Jeg har også vedhæftet lidt billeder af forskellige airbags, som jeg har fundet på forskellige annoncer. Den ene fra 1985 (ganske vidst på en SEC) og den anden fra 1990. Jeg troede egentlig, at alle Mercedes airbags fra måske midt-80'erne indtil en gang i start-90'erne så ud som på billedet fra 1990, men billedet af SEC'eren tyder jo på, at i hvert fald nogen har set anderledes ud allerede inden da - medmindre den selvfølgelig er eftermonteret... Kan man mon gå efter udseendet på airbag'en for i hvert fald at kunne frasortere de åbenlyse eftermonteringer?

    Ja, jeg er bange for, at det nok bliver lidt dyrere, end jeg oprindeligt havde håbet på, hvis jeg skal have noget, der er i OK stand. Mine evner rækker næppe voldsomt langt, så den skal være i rimelig OK stand. Jeg må holde øje.

    Super, meget brugbart med disse konkrete punkter og lidt lekture!
     

    Attached Files:

  12. Eddie

    Eddie Member

    Joined:
    30 September 2014
    Indlæg:
    535
    Likes Received:
    20
    Trophy Points:
    18
    Ratings:
    +26 / 0
    Min bil::
    260E Sportline
    Km:
    452.000
    Årgang:
    1990
    Bil nr. 2:
    Mondeo mk3 V6 Ghia
    Bil nr. 2 Km:
    400.000
    Man kan sørge for at købe ny o-ring, bakelitbagplade, ORIGINALT Bosch-dæksel og rotor mm. til strømfordeleren, det afhjælper en del af det. O-ringen er dog satans dyr, da den koster omkring 200,-, og dæksel og rotor er også lidt pebret, så det løber hurtigt op i 1000+,-.

    Ikke umiddelbart, andet end at checke en VIN-dekoder på nettet (afkodning af stelnummer). Men ER den synet med Airbag, behøver der ikke være større problemer i at få den synet igen. Det er mere problemet i at eftermontere en, og håbe på at den går til næste syn, da airbag'en er koblet op på stelnummmerets typegodkendelse. Det er en ændring af typegodkendelsen på bilen, når man eftermonterer en airbag, og det kan give alverdens problemer - Mercedes skal bl.a. levere en godkendelse til syn, at ombygningen og komponenterne svarer til forskrifterne (held og lykke med det).

    Det er en god ide at holde lidt øje. I øjeblikket er der flere på Facebook og DBA som jeg har set til mellem 20-30.000,-. Igen er det 260E'ere med M103-motor, men bortset fra Airbag'en, svarer de til hvad du vil have. De er faldet en smule i år, i forhold til sidste år - jeg tror dog ikke at det bliver ved med at holde. Der er også en 300-24 til 33.000,-, men der skal laves lidt, og mon ikke vedkommende er til at snakke med.

    Med hensyn til dine evner... det er IKKE en svær bil at skrue i - den er relativt nem. Og som sagt er der masser af guides på nettet, så man kan relativt nemt finde en løsning på et problem. Det lidt beværlige er el-systemet og KE-indsprøjtningen, som er lidt forkvaklet, set i min optik. Komponenter som man ikke tror har noget med noget som helst at gøre med ens problem, har pludseligt funktioner som styrer noget, som alligevel har noget med ens problem at gøre (mange relæer styrer flere forskellige ting - f.eks. er benzinpumperelæet ikke kun til benzinpumperne - det styrer også det maksimale omdrejningstal). Og KE-anlægget kan virke som sort magi. Men så er det godt at man kan få hjælp her... ;)
     
  13. flychr

    flychr Active Member

    Joined:
    4 Januar 2007
    Indlæg:
    1,509
    Likes Received:
    16
    Trophy Points:
    38
    Location:
    solrød strand
    Ratings:
    +17 / 0
    Min bil::
    w202 c200
    Km:
    205000
    Årgang:
    1996
    Bil nr. 2:
    230te
    Bil nr. 2 Km:
    360000
    Bil nr. 2 Årgang:
    1990
    måske er det ikke så vigtigt med den airbag? ofte er det kun på føre side der er er airbag. i "så "gammel bil er det vigtige at ha sele på!(og så er en vægt på 1400-1500 kg altid en go ting rent sikkerheds næssigt!
     
    Last edited: 5 Oktober 2018
  14. Djarnis82

    Djarnis82 Active Member

    Joined:
    5 Oktober 2013
    Indlæg:
    716
    Likes Received:
    56
    Trophy Points:
    28
    Ratings:
    +57 / 0
    Min bil::
    190E 2.3 aut. R.I.P.
    Km:
    250
    Årgang:
    1989
    Hej, og velkommen til forum:)

    Du bliver meget glad for bilen (man bliver faktisk lidt for glad), men hvis jeg hurtigt skal koge det ned ift. hvad der potentielt kan blive dyrt og ubehageligt, når man erhverver sig en W124/W201, så er det følgende kontrolpunkter inden køb (nr. 7 er svær, men ikke umulig):

    1. Rust (de tager sig meget, meget godt ud, selvom vanger, paneler, døre, bagagerum, dræn, gulve, soltag osv. er ædt op).
    2. Opstart: Tikker motor (lidt for længe)? Ryster bilen? Overdreven os?
    3. Prøvetur: Mislyd ved igangsætning. Rystelser. Hvordan ligger den på vejen, hvordan tager den sving? Går den hurtigt i bakgear? Skifter den gear underligt? Oser den voldsomt ved pludselig acceleration?
    4. Oliespild: Motor, gearkasse, i kølereservoir, på tændrør osv.
    5. Oliestand og udseende/lugt (både motor og gearkasse).
    6. Er der skiftet toppakning og forkæde?
    7. Kompressionstest!
    8. Virker odometer? Sammenlign med historik!!!
    9. Virker A/C?
    10. Hold dig væk fra kromskærme. Det er en mand, der engang har givet op, og hvad kan det ikke sige om resten af bilen...

    Der er sikkert flere punkter, men nu er klokken mange:) Ellers skal du regne med at udskifte alm. sliddele, som relæer (typisk benzin og OVP), dyser, vakuumgummi, tændingsdele, diverse følere, motor- og gearkasseophæng, tårnlejer og hardyskiver (det figurer nemlig aldrig i salgsannoncen, eller i bilens historik, men gør en verden til forskel). Viskermotoren skal også have en tur på et tidspunkt - en kende kedeligt.
    Det ville være ideelt, at tage en gammel bruger med (eksempelvis én herindefra). Mange herinde ville nok ønske, at de vidste inden køb, hvad de ved i dag. Det kan jo også presse prisen ned, når man har allieret sig med en repræsentant for mange års akkumuleret erfaring!
     
    Last edited: 9 Oktober 2018
  15. TC260

    TC260 Member

    Joined:
    16 Juni 2009
    Indlæg:
    406
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    18
    Location:
    Nordsjælland
    Ratings:
    +5 / 0
    Min bil::
    w124 260E
    Km:
    334000
    Årgang:
    1986
    Bil nr. 2:
    W124 200E
    Bil nr. 2 Km:
    189000
    Bil nr. 2 Årgang:
    1993
    Lidt opportunistisk vil jeg lige henlede opmærksomheden på at jeg lige har sat min W124'er 200E til salg, som vist meget godt rammer det der efterspørges ovenover :hello:.
     

Del denne side