Mercedes Træf NordFyn 4.-5. September 2026   Information - Tilmelding  - Tilmeldte biler


Se billeder & video og snik snak fra afholdte arrangementer og træf. Klik her

  1. Denne side bruger cookies. Ved af fortsætte med at bruge dette websted, accepterer du vores brug af cookies. Learn More.

Bagklap ikke op

Emne i 'Karosseri' startet af Rover, 9 Marts 2007.

  1. Martin

    Martin Member

    Joined:
    4 Marts 2007
    Indlæg:
    488
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Location:
    Stilling - Østjylland
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    Pt. ingen stjerbil
    Km:
    0
    Årgang:
    0
    Bil nr. 2 Km:
    0
    Hej Guldsmeden,

    Tja - min svoger var ude at kører med en kollega for at tilse en vindmølle på en frostklar vinterdag. De skulle bare lige ud og se og så ind i bilen igen. Kollegaen lod nøglen sidde i bilen og på grund af en eller anden detalje han ikke kendte låste centrallåsen mens de stod og kiggede.....

    Jakkerne lå i bilen forstås - ekstra nøgler havde han ikke. De ringede tilæ MB og fik fat i en gammel mekker der kendte det trick. Men bevares - bagsædet er nok at foretrække når man nu er inde i bilen.... :roll:

    mvh
    Martin
     
  2. hosmir

    hosmir New Member

    Joined:
    25 Juni 2007
    Indlæg:
    95
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Lolland
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    200D aut
    Km:
    300000
    Årgang:
    1989
    Bil nr. 2 Km:
    0
    Guldsmeden--
    Det var nemmelig lige det jeg gjorde !! Og skidt mad at den også åbner dørlåsene,man kan jo låse igen "smiler" men så blev der åbent.
    Og et løft i bagsædet, væk med hætten over pumpen, af med slangen og pust i den,,, samle samle igen, hele processen tager max 3 minutter...

    Men de tre minutter, er kun på grund af min viden der kommer fra disse gode brugere af forummet !!! tak til alle. :p
     
  3. Guldsmeden

    Guldsmeden Active Member

    Joined:
    27 November 2006
    Indlæg:
    2,026
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    36
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    na
    Km:
    0
    Årgang:
    00
    Bil nr. 2:
    na
    Bil nr. 2 Km:
    0
    Bil nr. 2 Årgang:
    0
    He he

    Ja det er ikke nemt at pille bagsædet ud, hvis man er låst ude af bilen.
     
  4. Løwe

    Løwe New Member

    Joined:
    10 August 2007
    Indlæg:
    28
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    E30 Touring
    Km:
    250000
    Årgang:
    1990
    Bil nr. 2:
    Vw 1200 De Luxe
    Bil nr. 2 Km:
    128000
    Bil nr. 2 Årgang:
    1965
    har lige haft samme problem med min bagklap.... tror det er vacumen den er galt med... nå men jeg stille bilen på en skråning med bagenden ned af og VUPTI så gik den op!!! ved ikke om det er løsningen men virkede for mig... måske bare held men da et forsøg værd inden man ødelægger en baglygte!!!!! "den stod på skråningen et godt stykketid"
     

Del denne side