Jeg har ikke indsigt i bærekugler, og hvor mange forskellige der er, men hvis bærearmen ikke er den model, som bilen er født med, så har man balladen ved at bestille på stelnummer. Det er jeg selv lidt varsom med, da jeg nogle gange skifter til en bedre del, frem for den, der passer fra fødslen. Sendt fra min Xiaomi Mi A2 med Tapatalk
Hej der er sikkert mange der er klogere end mig, men hvis det er med almindelig undervogn, er det ikke det store problem, når den gamle er presset ud, skal hullet jo renses for rust, og så kan man komme til at rense lidt for godt, men bare rolig, da den nye bliver sat i neden fra ,og det er samlet, skal fjederens spænding nok holde den på plads, og efter en måneds tid vil rust sørge for den ikke sidder løs længere, den skal i helt til kraven, så er den på plads.
Hej. Hvis bilen har fået en uoriginal bærearm på et tidspunkt, så er der mismatch mellem diameter. Bærekuglen skal i øvrigt monteres med presværktøj, så den sidder godt fast ellers har du samme situation, som hvis bærekuglen knækker af træthed og slitage - hjulet render op i skærmen og splitter tingene ad. Fint, når du bakker ud fra en en p-plads, men absolut ikke smart på motorvejen. Masser af fotos på nettet af det havari. Vh. Mercedespilgrim