Mange tak skal I have for jeres hurtige svar. Jeg var ude og rode med sikringerne og det er klart, at det kan være årsagen på en ældre bil. på...
Hej, vores 230E fra 1988 med 225.000 km på tælleren vil periodevis ikke starte. Der er strøm på alle lamper i instrumentpanelet og når nøglen...
Jeg har prøvet dette. Der er et T-stykke fra pumpen og en slange forud og en slange bagud. Har haft slangen af og fundet ud af, at pumpen trykker...
Hej Guldsmed, mange tak for dit råd, det må jeg prøve.
Hej Jacob, tak for dit svar. Vi har ikke fjernbetjening, men nøglebetening af centrallåsene.
Hej, centrallåsesystemet på vores W124 - 230E har gennem længere tid levet sit eget liv, hvilket giver sig udslag i at bagagerummet af og til...
Ja, vi har haft bilen i snart 13 år og fra den havde kørt 32.000 km og det er først her for nylig at den er blevet hård. Men hvis det kan lade sig...
Vi har samme problem med vores 230E fra 1988. Hvis man ikke behøver niveauregulering, kan man da simpelt "afkoble" gaskuglerne og få en normal...
Hej Lasse, ja jeg købte et bluestar brugt relæ - Mercedes W124 Überspannungsschutz Relais 000 540 67 45 på e-bay Tyskland fra: alles-vom-w124....
Hej igen, Jeg testede spændingen og den er IKKE den samme ved stikket og på batteriet. Den er lavere ved stikket. Alligevel købte jeg en brugt,...
Hej Falle Tusind tak for dine råd. Men jeg er ikke lige med på, hvor 1) lufttilskudsventilen sidder og hvordan den ser ud samt 2) er det...
Motoren går i stå uden varsel når gassen tages af - periodisk. Vores 230E fra 1988 med 198.000 km på tælleren og renoveret topstykke ved 185.000...
Mange tak Bjarne - det er bestemt værd at overveje!
Vi har en 230E fra 1988 med 181.000 på klokken. Katalysatoren er nu utæt og sandsynluigvis kaput. Et nyt forrør med katalysator fra Mercedes...
Det koster 1300 kr.
Jeg har et bagtøj til salg. Har kørt på en W124 230 E og gået 113.000 km Ring Finn på 20427660
Separate names with a comma.