Det lyder til at PSE modulet er brændt af, siden den tager sikring nr 6 De PSE moduler er nemlig rimelig sarte. Det kan også være IR modulet, men...
Hvis du har 2 nøgler til bilen, så tjek at begge nøgler opføre sig ens. Det kunne jo godt være en dårlig nøgle. Ellers ville jeg mene at fejlen...
Prøv eventuelt at tjekke om der er læk ved en af dyserne. Så løber diesel olien bag om motoren og kan godt ramme udstødningen.
Det burde den ikke være, men det kan godt være en fejl i montagen af toppakningen eller gamle olierester i kølersystemet. Eventuelt få fortaget en...
Køb et nyt og få det skiftet med det samme. Husk en ny banjobolt og kobberskiver til gaskuglen.
Jeg plejer at bruge en stjerne top til at få dem ud med når de er ødelagte
Ved fuld blæs på kabineblæseren og maks køl, så skulle din højtryksside gerne ligge mellem 15 og 16 bar. Lavtrykssiden på 2.2-2.6 bar. Husk at...
Mon ikke bare det er bagpotten som er ved at smide isoleringen
Bruger du stadig den originale brændstoffilter konsol som buffer?
Pakningerne ved bremsebåndene er nemme nok at skifte, det kan gøres ved at vippe gearkassen lidt ned så der er plads til at arbejde. Den lille...
Jeg har benyttet firmaet en gang før og var desværre ikke tilfreds med delene, lidt for tyndt i godstykkelse og det passede ekstremt dårligt. Gik...
Det var bare vinklen på billedet og snavs der gjorde at det så ud som om at der var hul i vacumboksen :-)
En tur på Google, massere af hjemmesider, hvor der kan købes bodykit. Eventuelt Prior designs, de er trods alt i den bedre kvalitets ende. Men det...
Du skal afmontere kablet i den anden ende ved motoren, så man kan trække selve delen der er samlet, ud af vacum boksen. Men på billede, ser det jo...
Der er rimelig meget rift om de sjældene originale AMG body kit, så hvis du endelig skulle finde et i DK, ville det koster en hel del. Alternativt...
De er udgået desværre. Der skal du havde fat i et gearkasse center, som kan renovere den eller finde en brugt der er i god stand.
Det skulle der heller ikke være noget problem i, da regulatoren sider i oliepumpen.
Skifte den
Tjek at ikke din kickdown kontakt bag gaspedalen ikke hænger.
Tit og ofte på 722.3-4 så er de store O-ringe ved dækslerne til bremsebåndene, ofte møre og utætte. Forholdsvis nemme at udskifte
Jeg er godkendt som Defa installatør. Hvilket også er det mærke jeg anbefaler. Men det er ikke det billigste produkt.. Pris og kvalitet hænger...
Med mindre at du skal køre rundt i Sahara, så kan du uden problemer fjerne det skjold
Det er en boks ja.
Hvis det er selve studsens svejsning som er defekt, så er det en ny tank. Man er det slangen som er utæt, er det bare en ny stump slange og...
Har selv brugt jema lifte, men har ikke de rosende ord til hverken firmaet eller deres produkter. Kan anbefale dette her firma: www.apliften.dk
Man skal aldrig udelukke fejl i nye dele. Prøv at sætte den gamle rotor på igen. Går selvfølgelig ud fra at alle kabler sider i den rigtige...
Få sat en startester på og se hvad den smider af fejlkoder, eventuelt se nogle live data under kørsel, ville kunne hjælpe en hel del.
Så er der nok fejl i montagen
Så nærmer vi os igen December og ligesom de 2 forrige år, laver jeg i hele December måned, gratis gennemgang af din bil. Der bliver afsat 1 time...
En tur forbi Mercedes og købe dæksel, rotor og den store O-ring, så er jeg 99% sikker på at du er kørende igen:)
Det kunne godt tyde på en dårlig luftmassemåler eller problemer med brændstoftrykket
Mig bekendt, så er manifolden en som Ssangyong selv har udvilket, men blokken og toppen er Mercedes. Så umelbart ville den passe over på din...
Vi må krydse fingre for at gearkassen har overlevet. Har set en gearkasse blive brændt af med for lidt olie på under 1 km !!!
Det er lidt mere teknisk end det. Pumpen er primært til at forlænge udstødnings flammen, så katalysatoren kan blive hurtigere varm. Det er af...
Du kan ikke fjerne lambda sonden, da ECUen ville gå i et primitivt nødprogram og fede blandingen op, for at skåne motoren = den dumper til syn....
De 2 klare brændstofslanger, som går til og fra rækkepumpen.. Start motoren og lys med en lygte gennem slangerne. Der må ikke være noget luft i...
Et klassisk symptom er når man ser grøn ir i dækslet, Så har der været fugt der inde = gnisten har sprunget over plastikken og lavet brændmærke i...
Start med at se om du kan læse nogle fejlkoder ud på systemet.
Hej Bilglad, jeg har vedhæftede en tegning fra Google, som viser hvordan CDI motoren fungere. Der kan du se at retur løbet fra dyserne rent...
Ikke korrekt... Hvis dysen ikke er rigtigt samlet, så fiser alt brændstoffet direkte ud i returløbet og højtrykspumpen kan ikke bygge noget tryk...
Og skal du skifte dyse/dyser.. Så husk at få kodet dem ind med en star tester.
Hvis du har haft toppen af dyserne, skal du nok regne med nye dyser før den starter. Den skal samles 110% korrekt med de små skiver, kugler og...
Kunne tyde på at fejlen er nede i den dobbelte vacumdåse hvor kablet går i til gearkassen. Den har funktioner hvor den kan forskyde trækket ved...
Den burde jo ikke komme ud af justering af sig selv. Du er sikker på at tændingen er i orden?
Er dækdiameteren den samme i forhold til for og bag?
Er motoren (stuetemperatur) eller der under, så starter den med koldstatsdysen. Det ville sige at den får lidt mere benzin og mærker derfor ikke...
Det er en rigtig hygge opgave med små kardanled og opfindsomhed hvad angår værktøjet:congrats: Skal du ikke male vandpumpen grøn;)
Jeg mener det er 6-8 stykker
Kan være flere ting. Den kan suge falsk luft eller dårlig tændingsanlæg, har også ført set at det er en sammenklappet benzinslange
Som jeg skrev til dig inden du kastede dig ud i en amg potte. Så få sat nogle sportskatalysatore på og find en sportsbagpotte... Eventuelt fra FOX...
Separate names with a comma.