Mercedes Træf NordFyn 6.-7. September 2024   Information - Tilmeldte biler

Se billeder & video og snik snak fra afholdte arrangementer og træf. Klik her

Hjælp vil ikke slukke

Emne i 'El-system' startet af fluen2, 2 Marts 2010.

  1. fluen2

    fluen2 New Member

    Joined:
    2 Marts 2010
    Indlæg:
    1
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    w124 300D
    Km:
    640000
    Årgang:
    1990
    Bil nr. 2 Km:
    0
    Bil nr. 2 Årgang:
    0
    Har en w124 300d fra 90 når jeg slukker bilen så køre motoren endnu og batteriet lyser i instrumentbrættet når jeg tager nøglen ud.... hva kan det være??? :cry:
     
  2. Lasse68

    Lasse68 New Member

    Joined:
    8 Januar 2009
    Indlæg:
    1,171
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Ishøj
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    260E Aut.
    Km:
    125000
    Årgang:
    1988
    Bil nr. 2:
    FORD focus 2.0 Ghia
    Bil nr. 2 Km:
    207000
    Bil nr. 2 Årgang:
    2000
    Nu er jeg bestemt ikke dieselguru ( heller ikke diesel he-he ) men hvis jeg læser andre svar her inde, ligner det jo nok noget med vacuumslange/r der er knækket/faldet af/utæt.
     
  3. djaabo

    djaabo Active Member

    Joined:
    7 Juli 2009
    Indlæg:
    4,000
    Likes Received:
    9
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Greve
    Ratings:
    +9 / 0
    Min bil::
    CL500 Kompressor
    Km:
    145000
    Årgang:
    2003
    Bil nr. 2:
    SL60 AMG Turbo
    Bil nr. 2 Km:
    135000
    Bil nr. 2 Årgang:
    1994
    Der sider en stop knap oven på pumpen, så du kan altid stoppe den mekanisk.

    Mange ting på 124eren køre via vacums net, så hvis der er lekage et sted så er der ikke nok vacum til at trække stoppet når nøglen drejes.

    Prøv at lyt dig frem og hør om den suser et sted fra, enten i motorrumet eller ved instrumentbordet.
    Se efter om der er hoppet nogle slanger af i motor rummet eller om der er en gummi samling der er knækket
     
  4. Nick

    Nick Active Member

    Joined:
    16 Oktober 2006
    Indlæg:
    1,517
    Likes Received:
    13
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Nordsjælland
    Ratings:
    +13 / 1
    Min bil::
    w124 3,6 Brabus
    Årgang:
    1992
    Bil nr. 2:
    Mercedes 500E
    Bil nr. 2 Årgang:
    1991
    det kan også bare være selve vacumstoppet... dem sælger vi f*ndeme mange af :)
     
  5. klausgestrup

    klausgestrup New Member

    Joined:
    26 Februar 2008
    Indlæg:
    104
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Sjælland
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    W124-E320
    Km:
    0
    Årgang:
    1993
    Bil nr. 2 Km:
    0
    Havde samme problem og der var det membramen inde i vacuumstoppet der var defekt, for mig var det byt til nyt, det er ikke så svært at skifte
     

Del denne side