Mercedes Træf NordFyn 6.-7. September 2024   Information - Tilmeldte biler

Se billeder & video og snik snak fra afholdte arrangementer og træf. Klik her

  1. Denne side bruger cookies. Ved af fortsætte med at bruge dette websted, accepterer du vores brug af cookies. Learn More.

Resultater af 260E prøvetur

Emne i 'Køb af MB 124 & 201'r' startet af Enern, 27 September 2008.

  1. Enern

    Enern New Member

    Joined:
    5 September 2008
    Indlæg:
    117
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    København
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    W124 300E - 414kkm
    Årgang:
    1991
    Bil nr. 2 Årgang:
    0
    Hej alle

    Jeg har lige været ude at prøve en 260E, og vil være super taknemmelige, hvis nogen herindefra vil komme med deres mening om den :) Jeg har taget en masse billeder, som jeg har vedhæftet som zip-fil, og har følgende info på den.

    134.000km
    01/1988
    Aut.
    Import fra Tyskland
    Pris: 45.000

    VIN-info:
    VIN WDB1240261A649677
    Model 260 E
    Chassis 1240261A649677
    Engine 103940 12 038244
    Transmission 722409 02 576248
    Order 0 6 289 02701
    Approx. year 1986
    Lights HELLA
    Wiper SWF
    Cab 25629
    Dealer authorities sales (289)
    Interior fabric black+anthracite (071)
    Paint
    122 mother of pearl grey metallic (с 01.01.1986)
    Options
    412 electric sliding roof with tilting device (с 01.07.1983)
    420 automatic transmission, floor shift (с 01.01.1963)
    430 headrests in the rear (с 01.01.1977)
    506 outside rear view mirror, left and right, heated (electrically adjustable on the right) (l.h.d.) (с 01.10.1983 по 31.03.1989)
    outside rear view mirror, right, convex, taxi export version
    534 antenna, mechanically operated, without radio set (с 01.01.1963 по 30.11.1990)
    550 trailer coupling (с 01.03.1965)
    591 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane, (single-sheet safety glass), Germany
    green heat-insulating glass all round, heated rear window, single pane safety glass - Germany (с 01.01.1972)
    620 emission control system
    vehicles with catalyst technique (с 01.03.1985)

    Jeg registrerede følgende under prøvetur osv: Jeg tjekker først motorrum, og konstaterer ingen olie i vandet. Kold start. Den startede, men gik ud igen umiddelbart efter. Dette gjorde den 3-4 gange, før jeg fik den startet ordentligt. Tomgang var lidt ujævn. Jeg tjekkede udstødningsrøg, som var ok (ingen farve). Olietryk ligger helt oppe på 3. Herefter kørte jeg 5 minutter, før jeg igen tjekkede udstødning, og nu var den helt hvid. Motoren var her omkring 80 grader, og olietryk faldet til "normalt". Efter ca. 15-20 minutters kørsel på motorvej, landevej og by tjekker jeg igen, og nu er udstødning igen ok (ingen farve). Måske trænger den til nye dyser?

    Under kørsel er gearskift perfekt, og den har ingen mislyde. Ved stillestående skift fra R til D og vice versa, "knirker" det en del bagfra. Kickdown virker fortrinligt, og den række-6'er lyder jo bare lækker :)

    Ellers har den lidt boblen ved side-blinklys, og små rustpletter rundt omkring. Også lidt inde i forskærme, som man kan se på et af billederne. Der var også lidt rust ved de fire donkraft-huller, men ikke alvorligt.

    Soltaget går lidt trægt. En ting der undrede mig var at jeg overhovedet ikke kunne høre kabineblæserne, selv på trin 4. Men jeg kunne godt mærke det blev varmt, og skruede jeg ned blev det også koldt (efter et stykke tid). Sælger havde fortalt mig at 1 eller 2 af trinene ikke virker, men det var svært at tjekke, når jeg intet kunne høre. Måske en modstand eller sikring skal skiftes? Ellers var kabinen pæn.

    Den har så vidt vides ingen servicebog, men er nysynet juli 2008, dog Betinget godkendt med "Oliespild" på fejloversigten. Jeg ved dog at den har holdt parkeret de sidste 3 dage samme sted, og jeg kunne ikke se nogen oliepletter på fliserne.

    Jeg er naturligvis lidt mistænksom på det lave kilometertal, så hvis nogen kan genkende et eller andet der kunne signalere "snyd", eller at den har kørt taxa, må i meget gerne sige til :) Derudover, hvis i kan se noget som ikke ser ud som det bør eller lignende... Har den f.eks. ting som ikke hører hjemme på en "standard" 1998 260E? Alle kommentarer, råd osv. modtages med kyshånd :)
     

    Attached Files:

    • 260E.zip
      File size:
      2.2 MB
      Visninger:
      276
  2. Basse

    Basse New Member

    Joined:
    4 Marts 2007
    Indlæg:
    208
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Fjenneslev
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    W202 220TCDI
    Km:
    518
    Årgang:
    1998
    Bil nr. 2 Km:
    0
    Bil nr. 2 Årgang:
    0
    Hej Enern

    Jeg synes den ser noget brugt ud, i motorrummet, af kun og have kørt 134000km, men den har jo trods alt nogle år på bagen. Bremserørene er vist skiftet, jeg mener de er født med stålrør, denne har fået kobberrør på. Generatoren ser også ny ud, men det kan være lyset der snyder.
     
  3. Enern

    Enern New Member

    Joined:
    5 September 2008
    Indlæg:
    117
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    København
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    W124 300E - 414kkm
    Årgang:
    1991
    Bil nr. 2 Årgang:
    0
    Tak for svar Basse! :) Ja jeg syntes også generatoren så ret ny ud, og sælger informere også om at den har fået nye bremser hele vejen rundt, men troede ikke det inkluderede bremserør :) Jeg synes også manifolden ser ret rusten/brugt ud, men ja, tidens tand...
     
  4. larzen

    larzen New Member

    Joined:
    14 August 2007
    Indlæg:
    939
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    0
    Ratings:
    +1 / 0
    Min bil::
    300D
    Årgang:
    1987
    Bil nr. 2:
    Falck LR 109"
    Bil nr. 2 Årgang:
    1966
    Rattet er ikke originalt. hvis den var leveret med det havde den haft option 281.

    Km tror jeg godt du kan regne med. En benzin har normalt ikke kørt så meget som en diesel og da slet ikke som taxi. Noget af det jeg hæfter mig ved er, at der stadig er en del af den grå/hvide maling på udstødningsmanifold, så mange hundrede tusinde har den ikke kørt.

    Oliespild er heller ikke en indikator for mange km - nærmere omvendt, da pakninger tørrer ind ved alder og stilstand. Det er selvfølgeligt interessant hvor oliespildet kommer fra - normalt er det pakning ved forkammer og pakdåse ved krumtap.

    Det er korrekt som Basse skriver, at bremserør er skiftet. Den er født med stålrør og da kobberrør ikke må bruges i tyskland, er det lavet efter den er kommet til DK.
     
  5. Enern

    Enern New Member

    Joined:
    5 September 2008
    Indlæg:
    117
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    København
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    W124 300E - 414kkm
    Årgang:
    1991
    Bil nr. 2 Årgang:
    0
    Takker! Det som bekymrer mig mest er nok også den hvide røg og den "knirken" som høres ved skift mellem "R" og "D"...
     
  6. larzen

    larzen New Member

    Joined:
    14 August 2007
    Indlæg:
    939
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    0
    Ratings:
    +1 / 0
    Min bil::
    300D
    Årgang:
    1987
    Bil nr. 2:
    Falck LR 109"
    Bil nr. 2 Årgang:
    1966
    Hvis den knirken kommer fra bagenden, er det formentlig nogle bøsninger der er tørret ind - det er noget af det der er hårdest udsat for tidens tand.
    Jeg tror de fleste 124'ere der ikke er opdateret med nye bøsninger har mere eller mindre knirken fra dem...
     
  7. larzen

    larzen New Member

    Joined:
    14 August 2007
    Indlæg:
    939
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    0
    Ratings:
    +1 / 0
    Min bil::
    300D
    Årgang:
    1987
    Bil nr. 2:
    Falck LR 109"
    Bil nr. 2 Årgang:
    1966
    Den hvide røg vil jeg ikke kloge for meget i da jeg jo er mest til Diesel - men det vil nok være en god idé at få trykprøvet kølesystemet, da der kan jo være noget med toppen eller toppakningen... Den lidt urolige koldstart kunne muligvis hænge sammen med, at der står lidt vand på stemplerne...
     
  8. Enern

    Enern New Member

    Joined:
    5 September 2008
    Indlæg:
    117
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    København
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    W124 300E - 414kkm
    Årgang:
    1991
    Bil nr. 2 Årgang:
    0
    Okay, så det er ikke en særlig dyr ting at få udskiftet? Knirken kommer bagfra ja... Sålænge det ikke er et problem med gearkassen er jeg glad :)
     
  9. Lasse

    Lasse Active Member

    Joined:
    15 Maj 2007
    Indlæg:
    2,056
    Likes Received:
    5
    Trophy Points:
    38
    Ratings:
    +6 / 0
    Min bil::
    300E-24, Avantgarde
    Km:
    280000
    Årgang:
    1991
    Bil nr. 2:
    S213 E220d
    Bil nr. 2 Km:
    120000
    Bil nr. 2 Årgang:
    2017
    Den kunne godt ligne en bil der har kørt 134.000 km og med de år på bagen. Den mærkværdige start kan sagtens være dyserne der trænger til udskiftning.

    Fordi at den afgiver en let hvid røg, behøves man ikke frygte noget. Det er normalt, indtil motor og udstødning er varmet ordenligt op.
     
  10. Enern

    Enern New Member

    Joined:
    5 September 2008
    Indlæg:
    117
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    København
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    W124 300E - 414kkm
    Årgang:
    1991
    Bil nr. 2 Årgang:
    0
    Jeg bliver jo gladere og gladere jo mere jeg hører fra alle jer kloge mennesker, at det ikke er alvorlige ting der er galt :) ;bana
     
  11. BRABUS

    BRABUS Well-Known Member

    Joined:
    30 Juni 2007
    Indlæg:
    9,440
    Likes Received:
    33
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Sjælland
    Ratings:
    +36 / 0
    Min bil::
    W124 BRABUS 3.6-24
    Km:
    188
    Årgang:
    1991
    Bil nr. 2:
    VW Lupo 1.2 3L
    Bil nr. 2 Km:
    150
    Bil nr. 2 Årgang:
    2005
    Jeg er ked af at skuffe dig, men dine Km ser ud til ikke at kunne garanteres 100% :(
    Dit speedometer er udskiftet.
    Din kabine / føresæde er udskiftet
    Dit rat er udskiftet.

    Alle de gode dele som indikere slid er skiftet ud, og hvad har man mon gjort det for?
    Jeg vil sige for at skjule Km, og når man vil skjule Km, så er det nok fordi den har gået ikke bare meget men enormt meget mere end opgivet.
    Altså mere end måske 300.000 Km måske 400.000.

    Hvorfor?
    ja dit speedometeret er blevet udskiftet, det ser jeg ingen grund til andet end man vil snyde med Km.
    jeg tror ikke på at det har været gået stykker, det høre man meget sjældendt om.
    Men alene det at det er udskiftet gør at du bør være meget mistænkelig.

    Ret mig hvis jeg tager fejl, men da bilen ikke har værken ASR eller ASD
    "dette kan jeg se fordi du har en alm ABS enhed i motorrummet hvor dem med ASR har en der er noget større og ser anderledes ud, og du har heller ikke en beholder til hydraulik olien som der ville være hvis den var født med ASD.

    Og ser du på dit speedometer så har du en gul trekant lige over din Km tæller (ikke trip tæller)
    Dette firkantede vindu betyder bilen enten har ASD eller ASR og det har din bil jo selvsagt ikke.

    Du har ikke ekstraudstyr som armlæn mellem forstole.
    Dette er monteret på føresædet og den her bil har sørme armlæn som den ikke er født med.
    Det kan være efter monteret, men det tror jeg ikke du skal regne med, nok snare at føresædet eller hele kabinen er udskiftet.

    Så detektiv BRABUS :D her har fundet din bil utroværdig med henhold til Km. stand
    rattet som er skiftet til anden model (som Larzen er inde på) der ikke findes i 88 modeller er også "måske" et tegn på at skjule Km slid på rattet.
    Dette rat kom først med 90er modellerne.
    Den kode Larzen henviser til kode 281 er sports rat som der er i min bil og det ser ikke sådan ud.
    Det rat som sidder i bilen er et standart rat fra nyere W124er fra enten efter 90 eller efter 93 jeg husker ikke helt hvornår det kom, men jeg mener det er fra 90.

    Det kan faktisk være svært at se om en W124er har kørt 150 eller 250 tusinde Km. slid er meget svært at skælne de "små" Km under 250 tusinde fra hinanden.
    Kik efter om føresædet er i bedre stand end de andre, det er nok det første tegn på mange Km har været prøvet skjult
    Det er yderst utænkeligt at føøre sædet er i bedste stand jo :)

    Jeg synes med de biler jeg har set gennem tiden at dit motorrum bære præg af flere Km bla. pga. rust på luftfilter kasse hvor malingen er skallet af og en noget rusten manifold, i forhold til så få Km.
    Tiden tand kan selvfølgelig gøre noget, men alligevel så synes jeg det bære præg af mange flere Km end opgivet.
    Ny generator er selvfølgeig ok når den har stået meget stille, men nye dyser inden 150.000 Km, det synes jeg virker endnu mere underligt.
    Og hvis den allerede igen er ved at skulle have nye dyserør, ja så har den nok snare kørt 334 tusinde og ikke 134 tusinde ?
    Du bør også åbne olie påfyldnings låget og kikke på knasten om den ser slidt ud? hviis du kan se den.

    Det VIN nummer du har taget billed af, prøv at se om det passer med det som står på topedopladen ind mod batteriet.
    Og ser den plade del underlig ud som hvis den har været svejst i fra anden bil måske?
    Det kan jo også være der er tale om bilen har fået en anden motor i, jeg synes topstykket ser underligt nyt ud i forhold til resten af delene.
    Det kan forklare det andet speedometer også hvis det er taget fra samme bil som måske har haft ASD eller ASR, tjek dit motor nummer på højre side af blokken og hold det op i mod det du finder på russer siden.
    evt også gearkasse nummer. :)

    Jeg undskylder jeg sådan går lidt mod strømmen af de andre, og jeg vil bestemt ikke skræmme bilen fra dig, men det speedometer der og rattet der er skiftet samt det lidt for medtaget motorrum (læs i forhold til Km) og det mystiske føresæde med armlæn :) er ikke gode tegn, ellers er det jo et flot nok motorrum :)
    Men ja det gælder om at have øjnene med sig og viden om bilen og det har jeg sådan da synes jeg :D
    Så det speedo der jow jow, det må du hellere høre nærmere om :D

    Og til jer andre W124 brødre, nu må i altså lige vise i ved lidt om w124ere :D :D :D, håber i kan tage lidt sjov :D

    Mvh.
    BRABUS

    PS:
    Det er ellers faktisk en flot vogn, så hvis den køre godt skifter ok, osv.
    Så er det bare op til dig om du kan leve med at Km, ikke kan garanteres at være de "rigtige"
    Jeg ville først spørge ind til Km. garanti og hvis der også kan vises regninger med Km. påført, så kan man måske se hvornår det er skiftet eller også få en forklaring. :)
     
  12. casper

    casper Member

    Joined:
    14 Februar 2007
    Indlæg:
    438
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    18
    Location:
    2820 Gentofte
    Ratings:
    +1 / 0
    Min bil::
    w124 280TE
    Årgang:
    1993
    Yderst skarpt set med ASD trekanten, jeg kender kun lidt til benzinerne, så jeg vil afholde mig fra at kommenterer km-standen
     
  13. BRABUS

    BRABUS Well-Known Member

    Joined:
    30 Juni 2007
    Indlæg:
    9,440
    Likes Received:
    33
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Sjælland
    Ratings:
    +36 / 0
    Min bil::
    W124 BRABUS 3.6-24
    Km:
    188
    Årgang:
    1991
    Bil nr. 2:
    VW Lupo 1.2 3L
    Bil nr. 2 Km:
    150
    Bil nr. 2 Årgang:
    2005
    Når i har læst mit forige indlæg først her oven over :)
    Så er her er også lidt oplysninger jeg fandt på nettet om bilen.

    Dato for første indregistrering 08-01-1988
    Dato for seneste godkendelse ved syn: 22-07-2008
    Dato-udgangspunkt for kommende periodisk syn: 25-08-1998

    Dvs. bilen er importeret i 1998 for snart 11 år siden.
    Og er registreret som nysynet d. 22/7-08 :)

    Den 27. november 2006 kl. 13.36 har vi periodeomsynet Deres køretøj med følgende resultat:
    Køretøjet er godkendt
    Ved synet konstaterede vi ingen fejl ved køretøjet.
    ~7e7e20 (Denne Kode Bør Du Nok Spørge En Syns Mand Om Hvad Betyder)
    Ved synet var kilometerstanden :126( i 1.000 km.)

    dvs. bilen blev kaseret ved forige syn og har været til omsyn, men jeg kan ikke finde andre synsrapporter på den, men det kan være fordi det ikke har været Aplus der har synet den, der findes jo mange andre.
    Men her er Km tallet også meget lavt og derfor fristes jeg til at tro at man ellerede ved importen har snydt med Km. i 98.
    Og det er helt alm. hvad der ikke er almindeligt er at der ingen dokumentation er på bilen ej heller servicebog osv.
    Der er faktisk mange tegn på at bilen i den grad ikke har oprigtighedden med sig synes jeg.

    Men jeg fandt også ud af at forige nummer plade har hedet TB 56 817

    Så kan jeg heller ikke skrabe mere sammen om bilen :D
     
  14. Bjarne

    Bjarne Administrator Staff Member

    Joined:
    31 August 2006
    Indlæg:
    1,976
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Hjemme
    Ratings:
    +1 / 0
    Min bil::
    300D
    Km:
    850000
    Årgang:
    1989
    Hej Enern

    Ja... du nævner selv nogle fejl ting.-...at motoren ikke starter perfekt første gang er i sig selv en årsag til bekymring- for en motor der er på toppen.. den skal bare virke første gang!

    Vedr. kabineblæser... hvis den kører på højeste hastighed ... så er du ikke i tvivl om det.

    vedr. km stand.... så kan aplus fortælle dig hvad km historien er, forudsat den er synet ved aplus... absolut et check værd.

    udfra de udtalelser der er fra de andre brugere på forummet ville jeg nok lige vurdere situationen en ekstra gang,.

    Bilen kan sikkert være ok,- men de detaljer som du fremkommer med, ville jeg nok lægge som grund til en nærmere undersøgelse af bilen.
     
  15. Guldsmeden

    Guldsmeden Active Member

    Joined:
    27 November 2006
    Indlæg:
    2,026
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    36
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    na
    Km:
    0
    Årgang:
    00
    Bil nr. 2:
    na
    Bil nr. 2 Km:
    0
    Bil nr. 2 Årgang:
    0
    Jeg hæfter mig især ved to ting.: :)

    Kølervæskestanden i ekspantions beholderen er lidt lav.
    Hænger det mon sammen med den hvide røg, og dårlig opstart ?

    Min første indskydelse var dog, at det hvide røg nok bare stammer fra noget kondens vand i udstødningen, der fordamper når udstødningen bliver varm
    - Men jeg er ikke sikker.
    Hvis du gav den en god prøvetur, burde evt. vand være væk nu.
    Så du kan evt. bede om endnu en prøvetur, og denne gang må den ikke ryge hvidt.
    Men udetemperaturen spiller også ind. (vinter)
    Er det meget koldt i vejret, kan røgen også virke hvid.
    Det opstår fordi at den varme udstødningsrøg møder den kolde luft = tåge.

    Er der garanti på bilen ?

    Det næste jeg lurede lidt over, var de bagerste skærmkanter.
    Ser det ikke ud til at de er "rullet"
    Hvis det er tilfældet, kan vi nok godt udelukke, at den har kørt "morfar" kørsel.

    Det er jo en mærkelig vogn den der :)
    Den fremstår jo rimelig attraktiv, og alligevel er der et par alarmklokker der tænder.

    Jeg tror ikke på km. tallet - men det handler jo om prisen.
    Jeg kender ikke prisniveauet for sådan een, og ved ikke om den er dyr eller billig.
    Hvis han nu ikke tager ekstra betaling for det lave km. tal - så handler det jo kun om, om du kan lidt bilen ;)

    En FDM test kan måske være givet godt ud. ;)
     
  16. Enern

    Enern New Member

    Joined:
    5 September 2008
    Indlæg:
    117
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    København
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    W124 300E - 414kkm
    Årgang:
    1991
    Bil nr. 2 Årgang:
    0
    WOW! :shock: Det er da helt sindssygt nogle dygtige detektiver der hænger ud her :D 100000 tak for alle jeres input!
    Jeg var selv lidt forvirret over den der ASD/ASR trekant i instrumentbrædtet, for mente nok at den ikke er udstyret med nogen af delene... Førersædet ser ud til at være i samme stand som resten.

    Jeg er så heldig at det er en af min chefs kammerater som sælger bilen, så chefen har kørt bilen ud på mit arbejde, hvor jeg rimelig frit kan tjekke den i hoved og ræv... Jeg vil lige prøve at finde motornummer osv og se om det tjekker ud med VIN.
    Blæseren virker nok ikke helt som den skal, siden jeg ikke kan høre den ved trin 4.

    Der er ikke kilometergaranti på bilen, og da jeg ikke har en servicebog heller er det jo svært at sige, men mange ting tyder jo på at der er snydt med det. Når det så er sagt kører den super-godt, gearskift er perfekte. Jeg var på en tur mere i den her til morgen, og idag startede den efter 1-2 sekunder, og gik ikke i stå igen. Til gengæld var der, efter 5 minutters kørsel lidt hvid røg igen. Ikke så meget som igår dog. Efter en lang tur på 40 min. var udstødningsrøg helt normal. Tomgang syntes jeg også lød normal lige fra kold.

    Jeg er i øvrigt på arbejde idag hos ALD Bilsalg i Taastrup, så hvis nogen har lyst til at komme forbi og kigge på den, skal i være velkomne (inden kl. 15) :)
     
  17. Enern

    Enern New Member

    Joined:
    5 September 2008
    Indlæg:
    117
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    København
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    W124 300E - 414kkm
    Årgang:
    1991
    Bil nr. 2 Årgang:
    0
    Jeg har lige været ude at tjekke nogle ting: Motor-nummer stemmer overens med nummeret på den russiske VINtjek-side. Knasten så ret ny ud, kunne ikke se at den var slidt, men har ikke den store erfaring i den slags, og der var jo megen olie osv.
     
  18. Lasse

    Lasse Active Member

    Joined:
    15 Maj 2007
    Indlæg:
    2,056
    Likes Received:
    5
    Trophy Points:
    38
    Ratings:
    +6 / 0
    Min bil::
    300E-24, Avantgarde
    Km:
    280000
    Årgang:
    1991
    Bil nr. 2:
    S213 E220d
    Bil nr. 2 Km:
    120000
    Bil nr. 2 Årgang:
    2017
    Godt set med det lille display til ASR/ASD trekanten.
    Speedometeret er sikkert ikke det originale så.. :?

    Men som Guldsmeden siger, så er det bare om du kan lide bilen til de penge. :wink:

    @Guldsmeden: Billedet af den smule rust i skærmkanten, det er en forskærm. I baggrunden ses kølergrillen :p
     
  19. Enern

    Enern New Member

    Joined:
    5 September 2008
    Indlæg:
    117
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    København
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    W124 300E - 414kkm
    Årgang:
    1991
    Bil nr. 2 Årgang:
    0
    Jooo, kan såmænd godt li' bilen, også til de penge. Men der er jo meget stor forskel på prisen på de problemer der begynder at komme ved 134.000km, og de problemer som begynder at opstå ved 334.000km :S
    Pyha, er vist tilbage ved 50/50 i min beslutning...
     
  20. Guldsmeden

    Guldsmeden Active Member

    Joined:
    27 November 2006
    Indlæg:
    2,026
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    36
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    na
    Km:
    0
    Årgang:
    00
    Bil nr. 2:
    na
    Bil nr. 2 Km:
    0
    Bil nr. 2 Årgang:
    0
    He he... :oops:
    Det er det da også. :)
     

    Attached Files:

Del denne side