Mercedes Træf NordFyn 6.-7. September 2024   Information - Tilmeldte biler

Se billeder & video og snik snak fra afholdte arrangementer og træf. Klik her

Olitryksmåler og kilometertæller

Emne i 'Dieselmotorer' startet af neuhof, 30 Juli 2008.

  1. neuhof

    neuhof New Member

    Joined:
    9 Marts 2008
    Indlæg:
    44
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    jylland nord
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    "T" E250TD
    Årgang:
    1995
    Bil nr. 2:
    200 TD
    Bil nr. 2 Årgang:
    1987
    Atter et par små detaljer, men hvorfor hulen er olitryksmåleren nu efter værkstedsbesøg, pludselig begyndt at vise "fuldt tryk" så snart der bliver sat strøm på, og så bliver den ellers deroppe - nu ingen jokes om viagra tak :oops: .
    Spedometer og triptæller der plejer at virke upåklageligt, fungerer pludselig kun lidt og engang i mellem. Nogle gode ideer inden jeg ifører mig min ulastelige hvide kedeldragt med MB logoet :D ?
    Mvh
    Bjørn
     
  2. BRABUS

    BRABUS Well-Known Member

    Joined:
    30 Juni 2007
    Indlæg:
    9,440
    Likes Received:
    33
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Sjælland
    Ratings:
    +36 / 0
    Min bil::
    W124 BRABUS 3.6-24
    Km:
    188
    Årgang:
    1991
    Bil nr. 2:
    VW Lupo 1.2 3L
    Bil nr. 2 Km:
    150
    Bil nr. 2 Årgang:
    2005
    Det med speedometeret og trip tælleren/Km tælleren det kan 99% sikkert kun være fordi dit kabel ikke er skruet ordentlig på enten bag instrumentet eller nede på gearkassen.

    Hvor har værkstedet "rodet" med din vogn?

    Din olietryks måler er elektrisk så mit gæt ville være at multistikket ikke sidder ordentligt bag på dit instrumenthus.
    Eller at føleren er deffekt.

    Det kunne vel godt tyde på de har haft instrumenthuset ude for at "rode" og så ikke fået det hele ordentlig på palds !?!
    Det er næsten det eneste sted de 2 ting har tilfælles.

    Mvh.
    BRABUS
     

    Attached Files:

Del denne side