Mercedes Træf NordFyn 6.-7. September 2024   Information - Tilmeldte biler

Se billeder & video og snik snak fra afholdte arrangementer og træf. Klik her

  1. Denne side bruger cookies. Ved af fortsætte med at bruge dette websted, accepterer du vores brug af cookies. Learn More.

Klimaanlæg

Emne i 'Aircondition / Klimaanlæg' startet af Frank, 2 Juli 2008.

  1. Frank

    Frank New Member

    Joined:
    16 September 2006
    Indlæg:
    369
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Tårnby
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    W211
    Km:
    83500
    Årgang:
    2004
    Bil nr. 2:
    W169
    Bil nr. 2 Km:
    45000
    Bil nr. 2 Årgang:
    2007
    Hej

    En haste sag.

    Er der nogen der ved, hvor der er et diagram til et klima anlæg. :?:

    Det er ingen strøm til kompressoren og min blæsermotor kører hele tiden, til sikringen springer. :cry:
     
  2. BRABUS

    BRABUS Well-Known Member

    Joined:
    30 Juni 2007
    Indlæg:
    9,440
    Likes Received:
    33
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Sjælland
    Ratings:
    +36 / 0
    Min bil::
    W124 BRABUS 3.6-24
    Km:
    188
    Årgang:
    1991
    Bil nr. 2:
    VW Lupo 1.2 3L
    Bil nr. 2 Km:
    150
    Bil nr. 2 Årgang:
    2005
    Diagram

    Hej Frank.

    Jeg har ikke noget komplet diagram, der skal vi nok have Larzen på banen :) men jeg har et over de 3 ledninger du snakker om.
    Jeg har også besvaret din Privat besked :)
    Det kunne tyde på at nogle ledninger ikke har det så godt eller også er det dit styre relæ.

    Mvh.
    BRABUS
     

    Attached Files:

  3. Frank

    Frank New Member

    Joined:
    16 September 2006
    Indlæg:
    369
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Tårnby
    Ratings:
    +0 / 0
    Min bil::
    W211
    Km:
    83500
    Årgang:
    2004
    Bil nr. 2:
    W169
    Bil nr. 2 Km:
    45000
    Bil nr. 2 Årgang:
    2007
    Hej Brabus

    Skal motoren være startet for at der er strøm på den rød/grønne ledning til kompressoren, når man afmonterer stikket og måler :?: eller er det bare nok at der er tændning på.
     
  4. BRABUS

    BRABUS Well-Known Member

    Joined:
    30 Juni 2007
    Indlæg:
    9,440
    Likes Received:
    33
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Sjælland
    Ratings:
    +36 / 0
    Min bil::
    W124 BRABUS 3.6-24
    Km:
    188
    Årgang:
    1991
    Bil nr. 2:
    VW Lupo 1.2 3L
    Bil nr. 2 Km:
    150
    Bil nr. 2 Årgang:
    2005
    Nej jeg er ret sikker på der skal være gang i motoren, men husk på hvis du afmontere stikket så får den ikke rotations signalet og så er det ikke sikkert det vil slå til, så det sikreste er at måle på stikket mens det sidder på.
    Men det kan dog være noget umuligt, mens motoren drejer det hele rundt osv.
    Men tjek evt. din magnet kobling som den jo slår til, dette gør det ved at afmontere stikket med motoren slukket og nøglen ude af tændingen.
    og trækker du en plus ledning fra dit batteri + og montere først på kompressoren og hernæst kan du så rørre dit batteris + pol og så skal du høre et ret tydelig klik fra kompressoren.
    hvis ikke den gør det, så er det din magnet kobling der er død, som også hyppigt ses.

    Mvh.
    BRABUS
     
  5. BRABUS

    BRABUS Well-Known Member

    Joined:
    30 Juni 2007
    Indlæg:
    9,440
    Likes Received:
    33
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Sjælland
    Ratings:
    +36 / 0
    Min bil::
    W124 BRABUS 3.6-24
    Km:
    188
    Årgang:
    1991
    Bil nr. 2:
    VW Lupo 1.2 3L
    Bil nr. 2 Km:
    150
    Bil nr. 2 Årgang:
    2005

Del denne side